Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل هئیت اجرایی انتخابات مجلس کاشان انتخاب شدند. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی شهرستان انتخابات با حضور فرماندار کاشان، مدیر دفتر هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان، دادستان و معتمدان شهرستان کاشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

30 نفر از معتمدان مورد تایید دفتر هئیت نظارت شهرستان کاشان برای این انتخابات دعوت که 29 نفر آنان نامزد شدند که با رای مخفی هشت نفر به عنوان عضو اصلی و پنج نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

وکیلی: شنیده ام عارف نامزد انتخابات مجلس یازدهم نمی‌شودمطهری: مشارکت بالا در انتخابات، پایه‌های نظام را محکم‌تر می‌کند/هزینه‌های انتخاباتیم را اعلام می‌کنمانتخابات 98 -کرمان| مدیرکل سابق ارشاد استان کرمان در انتخابات ثبت‌نام کرد

حبیب یوسفی، ابوالفضل فلاح زاده، محمد گذر نویی، ابراهیم خرمی، رضا پارسا، حسین دیگبری، علی اکبر فتاحی و حسن شعبانی زاده به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاشان معرفی شدند.

علیرضا شاه فضل، محمد احترامی، حسین ربانی، سید رضا هاشمی و محمد مهدی صفاری نژاد نیز به عنوان اعضاء علی البدل این هیات در شهرستان کاشان معرفی شدند.

انتهای پیام/801/ ع

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ریاست الماسخاله در فوتبال گیلان

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان صبح امروز با حضور مهدی تاج، رئیس و طهمورث حیدری، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال در سالن اجتماعات منطقه آزاد بندر انزلی برگزار شد.

در این انتخابات که محمد حق‌شناس، فاضل بازیار، سید مهدی خدمت‌بین دانا و اسماعیل رجب‌زاده از کاندیداتوری خود انصراف دادند، رقابت بین قربانعلی الماسخاله و نقی هدایتی انجام گرفت.

قربانعلی الماسخاله که پیش از این هم طی سه دوره متوالی ریاست هیئت فوتبال استان گیلان را برعهده داشت، مجددا در سمت خود ابقا شد و اکثریت آرا را به دست آورد.

الماسخاله 37 رای از 38 رای مأخوذه را به دست آورد تا برای چهارمین دوره پیاپی به‌عنون رئیس هیئت فوتبال استان گیلان منصوب شود.

دیگر خبرها

  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم هایی که بیانیه می دهند
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم‌هایی که بیانیه می‌دهند
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • گام پایانی انتخابات
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • تمدید ریاست الماسخاله در فوتبال گیلان
  • بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی حمایتی کشور در کاشان