Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه الدوحه از قطع همکاری ویلموتس با ایران گفت.

طرفداری- نشریه قطری قطع همکاری سرمربی بلژیکی با فدراسیون فوتبال ایران را بازتاب داد.

نشریه استاد الدوحه قطر درباره تلاش‌های فدراسیون ایران برای فسخ قرارداد مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی، نوشت: مارک ویلموتس نیمکت مربیگری تیم ملی ایران، قهرمان 3 دوره جام ملت‌های آسیا را بعد از 7 ماه مربیگری به جای کارلوس کی روش ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلموتس بعد از کی‌روش که ایران را 2 بار متوالی به جام جهانی رسانده بود به جای او آمد تا ایران را برای ششمین بار به جام جهانی برساند. اما این همکاری بیش از 7 ماه طول نکشید و اکنون طرفین در حال مذاکرات نهایی برای فسخ قرارداد هستند.

سرمربی سابق تیم ملی بلژیک و ساحل عاج 2 روز پیش در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که در حال مذاکره با فدراسیون ایران برای فسخ قرارداد است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمن را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.

زهرا نبی زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در امارات برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا برنزی شد
  • اعتراض کارمندان گوگل به همکاری این شرکت با اسرائیل
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان