Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@15:42:50 GMT

زنگ خطر برای تراکتوری‌ها به صدا در آمد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۵۹۰۷

ساعت24-هواداران تیم فوتبال تراکتور تبریز اعتراض خود را نسبت به عملکرد مدیریت و بازیکنان پس از دیدار با شاهین بوشهر علنی کردند.

 هواداران تیم فوتبال تراکتور تبریز در سال‌های اخیر به حمایت خالصانه از تیم شان در شرایط دشوار معروف بودند. سر دادن "شعار عیبی یوخ" پس از باخت و حمایت همه جانبه در شرایط سختی همچون لیگ هفدهم نمونه‌ای از این موارد هستند که تا هفته دوازدهم فصل فعلی و پس از ۳ شکست متوالی تراکتور نیز شاهد آن بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان بازی با شاهین شهرداری بوشهر، اما شاهد اتفاقی در داخل ورزشگاه و فضای مجازی بودیم که نشان می‌دهد، صبر هوادران لبریز شده است. در حالی که هواداران تراکتور پس از متحمل ۳ شکست متوالی امیدوار بودند تیمشان به راحتی از پس تیم قعر جدولی شاهین بربیاد، تساوی بدون گل در این دیدار موجب شد تا شاهد سر داده شدن شعارهایی علیه بازیکنان و مدیریت باشگاه تراکتور از روی سکوها باشیم.

هواداران تراکتور موج دوم اعتراضات خود را نیز در فضای مجازی مطرح کردند و خواستار رسیدگی سریع مالک باشگاه به شرایط بد فعلی شدند.

به هر حال از تبریز خبر می‌رسد که طرفداران تراکتور از مدیریت صادقیان رضایت چندانی ندارند و آن‌ها معتقدند تیمشان در ابتدای فصل خوب بسته نشده است و  همین موضوع باعث شده که سرخپوشان تبریزی در ادامه فصل با مشکل مواجه شوند و در گلزنی به حریفان خود موفق نباشند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تراكتورسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

منبع: ورزش سه

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد