Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:29:19 GMT

مردم‎داری و تواضع از شرایط یک روحانی موفق است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۵۹۰۹

مردم‎داری و تواضع از شرایط یک روحانی موفق است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و السملمین محمد محمدی گلپایگانی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه خرم آباد افزود:‌ حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی امام جمعه جدید خرم آباد، فرزند لرستان است که  چهره ای شناخته شده، خانواده ای محترم، آبرومند، ریشه دار و اصیل هستند.

وی تصریح کرد:‌ حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در گذشته مسئوولیت های بزرگ دیگری داشته که به نحو احسن انجام وظیفه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: شرکت در دفاع مقدس یک امتیاز بزرگ محسوب می شود و امام جمعه جدید ۲۰ ماه سابقه حضور در جبهه را دارد که امید دارم و روشن است در آینده منشاء خدمات بزرگی برای استان خواهند بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد:‌ امام جمعه موفق و موثر، فردی است که میان توده مردم در هر نوع وطبقه ای حضور داشته، سنگ صبور باشد، درد مردم را بشنود و گرفتاری آنان را از نزدیک لمس کند که این همان روش پیامبر اسلام (ص) است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی همچنین با بیان اینکه در جهان متمدن امروز هم همان زنده به گور کردن دختران وجود دارد اضافه کرد: در حالیکه بزرگترین خدمت را اسلام با  تعالیم خود به بانوان کرده  و حتی سوره ای هم به نام نسا به پیامبر نازل شده است.

وی با تاکید بر اینکه الگوی زنان فاطمه زهرا (س) است افزود: در جهان به اصطلاح متمدن غرب زنها فقط آلت دست شهوت رانی مردان هستند و ظلم بزرگی به آنها می شود اما  اسلام به زن عزت بخشیده است.

وی همچنین گفت: فضای مجازی یک شیطان مجسم است و فساد و گناه را در خانه به ارمغان می آورد بنابراین باید مراقب فرزندان خود باشیم و آنها را با مهربانی با مراکز مذهبی از جمله نماز جمعه  و مجالس امام حسین (ع) آشنا کنید که پادزهری برای گذر از تهدیدها است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: رهبر انقلاب  به همه مردم لرستان  سلام رسانی کرده اند و همواره از شجاعت، رشادت و دیانت و وفاداری خطه لرستان نسبت به انقلاب، نظام  و رهبری یاد می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود:‌ لرستان خطه ای است که مردمانی شجاع و دلاور دارد که در دفاع مقدس پرونده درخشانی از خود به جای گذاشته اند و شجاعت آنها در میادین جنگ زبانزد همه مردم بود .

وی اظهار داشت: مردم لرستان همچنان خود نمره قبولی خوبی دارند و نشان دادند در حوادث، ثابت قدم و پابرجا هستند.

وی همچنین با تاکید برکسب مال حلال،  خدمت به مردم و پرهیز از استفاده بیت المال گفت: مسئوولان بدانند همواره در این منصب نیستند و باید از این فرصت طلایی به نفع مردم استفاده کرده و حساب پس انداز آخرت خود را پر کنند.

امروز حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نخستین نماز جمعه خود را به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد اقامه می کند.

برچسب‌ها محمد محمدی گلپایگانی نماز جمعه لرستان امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماز جمعه لرستان امام جمعه خرم آباد نماز جمعه لرستان امام جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل، مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محور‌های مواصلاتی و روستا‌های گردشگری منطقه و تعدد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط حوزه سلامت است.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.
فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت‌های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می‌دانیم.
در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه‌ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌شناسیم
حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.
وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می‌کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند