Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت IRIMED لهستان در نظر دارد تا در حوزه پزشکی ازبکستان 25 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شرکت IRIMED لهستان در نظر دارد تا برای ایجاد مرکز پزشکی بیماری‌های قلبی و عروقی در شهر تاشکند 25 میلیون دلار سرمایه گذاری کند.

بر اساس دستور رئیس جمهور ازبکستان، طبق برنامه مرکز پزشکی خصوصی بیماری‌های قلبی و عروقی در شهر تاشکند با حضور شرکت IRIMED لهستان ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درمان و پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، انجام جراحی قلب، تجهیز مرکز با فن‌آوری های روز پزشکی برای ارائه خدمات پزشکی در زمینه جراحی قلب از جمله  وظایف عمده این مرکز پزشکی است.

بر اساس طرح یادشده، شرکت  IRIMED برنامه ریزی می‌کند در سال های 2020 و 2023 میلادی برای ساخت، تجهیز و به بهره برداری رسیدن این موسسه معادل 25 میلیون دلار سرمایه گذاری کند.

مبادلات بازرگانی این 2 کشور در سال 2017 میلادی به 104 میلیون و 900 هزار دلار رسیده است.

در حالی که این شاخص تنها طی 4 ماه سال 2018 میلادی در سطح 46 میلیون و 300 هزار دلار قرار گرفته است.

هم اکنون در ازبکستان 25 شرکت با سرمایه سرمایه گذاران لهستانی در زمینه های انرژی، نساجی، داروسازی و تبدیل پسماندهای جامد فعالیت می کنند.

لهستان استقلال این کشور‌ را در تاریخ 27 دسامبر سال 1991 میلادی به رسمیت شناخته و در تاریخ 19 مارس سال 1992 میلادی بین این 2 کشور روابط سیاسی برقرار شده است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: ازبکستان لهستان وام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیرحسین میرآبادی، رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: حوزه سلامت متشکل از صنایع تجهیرات پزشکی و دارو یکی از موضوعات جذاب همکاری های بین المللی است و همواره در تعاملات بین المللی شاهد طرح همکاری از سوی کشورها در مذاکرات هستیم.

میرآبادی ادامه داد: نکته بسیار مهمی که در شعار سال بارها و به صورت شفاف مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته مسئله رشد تولید و در سال جدید جهش تولید است. اما تولید نیازمند بازار است و زمانی رشد و جهش اتفاق می افتد که بازارهای بزرگتری داشته باشیم. 

وی افزود: تولیدکنندگان همیشه به دنبال بازارهایی هستند که بتوانند ظرفیت های تولیدی خود را افزایش دهند و یکی از مهمترین آن بازارهای بین المللی است.

میرآبادی درباره بازارهای بین‌المللی، توضیح داد: این بازارها از این جهت مهم هستند که حضور یک کالا در بازارهای بین المللی شرایطی هچون استاندارهای خاص، کیفیت ویژه، خدمات پس از فروش و ضمانت لازم داشته و حتی در بعد طراحی صنعتی و زیبایی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین سبد محصولاتی که به عنوان توانمندی عرضه می شود سبد بزرگتری خواهد بود و شانس موفقیت در شکل گیری تعاملات اقتصادی بالاتر خواهد رفت.

میرآبادی بر عرصه‌های بین‌المللی تاکید کرد و گفت: اگر بتوانیم برای شرکت‌های حوزه تجهیزات پزشکی فضایی را جهت حضور فعال‌تر در عرصه بین‌المللی فراهم کنیم درحقیقت با دسترسی به بازارهای جدید با افزایش تولید روبه رو خواهند شد و از طرفی الزامات بازار ایجاب می کند که شرکت‌های تولیدی کیفیت محصولات را ارتقا داده و نتیجه اولیه آن بهبود وضعیت اقتصادی شرکت‌ها و در نهایت کمک به اقتصاد دانش بنیان کشور است. 

وی ادامه داد: به همین منظور در تعاملات با کشورهای مختلف، ورود به حوزه های سلامت و تجهیزات پزشکی را دستور کار قرار دادیم که پیشتر آن کشورها مورد توجه قرار نمی‌گرفتند و بررسی های ما نشان داده بیشتر آنها جذاب، بزرگ و دارای فرصت‌های طلایی هستند.

میرآبادی بر اهمیت نمایشگاه ایران هلث تاکید کرد و گفت: نمایشگاه ایران هلث به عنوان بزرگترین رویداد کشور در حوزه تجهیزات پزشکی یکی از محفل های موثر برای توسعه همکاری ها و ایجاد تعاملات بین المللی مبتنی بر فناوری های حوزه سلامت است.

وی افزود: این سازمان با دعوت از مهمانان خارجی برای حضور در نمایشگاه و همچنین پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان برای شکل دادن ارتباطات خارجی و ایجاد زمینه برای ورود به بازارهای صادراتی جدید با تعامل با دستگاهای مختلفی که در حوزه بین الملل کار می کنند تلاش نموده تا برغنای نمایشگاه افزوده تا شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بتوانند از فرصت ایجاد شده حداکثر استفاده را ببرند.

این مسئول حوزه فناوری ادامه داد: یکی دیگر از حوزه های حمایتی و تقویت بعد بین المللی این سازمان، اعطای امتیاز ویژه و الویت به شرکت‌های برتر حاضر در نمایشگاه ایران هلث در برنامه های اعزام به خارج از کشور در سال جاری در قالب اعزام‌های مستقل یا حضور در پاویون ایران در نمایشگاه های خارجی خواهد بود.

میرآبادی در پایان افزود: ایران هلث به عنوان مهمترین رویدادی که در حوزه تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود بستر بسیار خوب برای تعامل با فعالان اقتصادی این حوزه هست و مشارکت در نمایشگاه قطعا ارزش افزوده‌ای را برای شرکت‌ها به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری
  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴
  • اعزام بیش ۸۳ هزار زائر در حج تمتع سال ۱۴۰۳