Web Analytics Made Easy - Statcounter

 گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تعیین تكلیف تعهدات معوق مشتریان سوزوكی گرندویتارا طرح تبدیل ویژه این مشتریان را اعلام کرد.

به گزارش عصر ایران، بر اساس اعلام ایران خودرو در طرح تبدیل خودروی غیرقابل تحویل سوزوکی گرندویتارا پیشنهادی در دو ماده به خریداران گرند ویتارا ارائه شده است.

خریداران خودروی سوزوکی گرندویتارا می توانند یک دستگاه هایما اس7 با تحویل 90 روزه و یک دستگاه دنا پلاس تیپ1 با موعد تحویل 30 روزه از ایران خودرو دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد دوم ایران خودرو به خریداران سوزوکی گرند ویتارا شامل یک دستگاه هایما اس5 با تحویل 10 روزه و یک دستگاه دنا پلاس با موعد تحویل 30 روزه می شود.

______________

بیشتر بخوانید:

خداحافظی سوزوکی از بازار ایران / خودروی جایگزین: هایما S7

_______________

قیمت خودروهای ارائه شده در طرح تبدیل سوزوکی گرندویتارا با نرخ مصوب مهر و آبان سال 97 محاسبه خواهد شد.

یادآور می شود، خودروسازان داخلی در پی تحریم های صنعت خودرو و عدم توانایی تحویل برخی خودروهای مونتاژی به مشتریان اقدام به معرفی طرحی با عنوان طرح تبدیل یا طرح جایگزین کردند تا بتوانند تعهدات معوق خود را به این وسیله ایفا کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ایران خودرو سوزوکی گراندویتارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: این سازمان با هدف تجهیز مناطق حفاظت شده ۱۰۰ دستگاه خودروی عملیاتی را تا پایان سال به پاسگاه‌های محیط بانی تحویل می‌دهد.

کبری نوجوان گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • تعطیلات ۲ روزه آخر هفته از نگاه دولت رئیسی /واردات خودرو به کجا رسید؟
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل