Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@14:16:07 GMT

خروج آب شهرهای بن - بروجن از وضعیت قرمز

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۶۳۴۵

خروج آب شهرهای بن - بروجن از وضعیت قرمز

شهرکرد- مدیرعامل آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: تأمین آب شهرهای بروجن و فرادنبه از وضعیت قرمز خارج شده است، اما شهر سفیددشت همچنان بحرانی است و تکمیل طرح انتقال آب بن به بروجن تنها راه خروج از وضعیت کنونی کم‌آبی در سفیددشت است.

به گزارش قدس آنلاین،مدیرعامل آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: تأمین آب شهرهای بروجن و فرادنبه از وضعیت قرمز خارج شده است، اما شهر سفیددشت همچنان بحرانی است و تکمیل طرح انتقال آب بن به بروجن تنها راه خروج از وضعیت کنونی کم‌آبی در سفیددشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت‌الله بیگلری افزود: مناطق شرق استان و به طور مشخص شهرستان بروجن از تابستان امسال با تنش آبی مواجه شد که این موضوع روند تامین آب شرب این مناطق را با مشکل جدی مواجه کرد.

وی تصریح کرد: مشکل تأمین آب شرب شهرهای بروجن و فرادنبه با حفر چاه‌های جدید به صورت موقتی برطرف شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انتقال آب بن بروجن شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در محور بروجن به لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس پلس راه استان گفت: هم اکنون تردد در تمامی محور‌های چهارمحال و بختیاری روان است.
سرهنگ نوربخش از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور بروجن به لردگان
  • هوای ۱۴ شهر خوزستان در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • خدمات رسانی ۱۰ گروه به مسافران نورزی در بروجن
  • ناسالم بودن هوا در برخی شهرهای خوزستان برای گروههای حساس
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • عباسی، استاد اقتصاد دانشگاه مریلند: فاصله اقتصاد ایران با ترکیه و عربستان در حال افزایش است/باید بتوانیم تورم را به زیر 20درصد برگردانیم// عبده تبریزی: ایران پتانسیل خروج از وضعیت فعلی را دارد/ در همین نظام هم کم تنش تر با هم زندگی می کردیم
  • ترافیک نیمه سنگین در محور بروجن به لردگان
  • هوای اکثر شهرهای کرمانشاه در وضعیت «هشدار» قرار گرفت
  • وضعیت عادی بیشتر شهرهای خوزستان پس از آبگرفتگی/ رفع مشکلات آب و برق