Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد-بعد از انتشار تصاویر استفاده شخصی مدیر کل منابع طبیعی چهار محال و بختیاری از خودروی دولتی در فضای مجازی ،علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری بابت استفاده شخصی از مردم عذر خواهی کرد و دانشجویان به خاطر این نقدپذیری از مدیرکل تقدیر کردند.

به گزارش قدس آنلاین،بعد از انتشار تصاویر استفاده شخصی مدیر کل منابع طبیعی چهار محال و بختیاری از خودروی دولتی در فضای مجازی ،علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری بابت استفاده شخصی از مردم عذر خواهی کرد و دانشجویان به خاطر این نقدپذیری از مدیرکل تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای اخیر عکسی در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از استفاده شخصی مدیر کل منلبع طبیعی چهار محال و بختیاری از یک خودروی شاسی‌بلند و لوکس داشت به طوری‌که یکی از مدیران ارشد منابع طبیعی و آبخیزداری یک خودروی پلاک قرمز و راننده را موظف کرده که فرزند مدیر را از مدرسه به منزل منتقل کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عذرخواهی مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای اجرای دوفقره تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از منابع طبیعی، سرجنگلبان، مامورین یگان حفاظت بخش بیشه سر، اقدام به رفع تصرف، دو قطعه از اراضی جنگلی ملی واقع در منطقه هفت تن قائم شهر نمودند که بر این اساس آثار تصرفی اعم از پرچین‌ها از میان برداشته و عرصه‌ها اعاده به وضع سابق شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بهار در چهار محال و بختیاری
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • سبزی کوهی؛ نچینیم و نخریم؛ چرا؟
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم