Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوذری بابیان اینکه هیئت‌های اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمام شهرستان‌های این استان تشکیل‌شده است، گفت: هیئت‌های اجرایی انتخابات در ۲۷ حوزه اصلی و فرعی این استان تشکیل‌شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان ایلام، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت‌های اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کمتر از 2 روز به پایان مهلت ثبت‌نام داوطلبان در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های این استان تشکیل‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمد نوذری» بابیان اینکه استان ایلام جزو اولین استان‌های کشور در زمینه تشکیل و شروع به کار هیئت‌های اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، گفت: هیئت‌های اجرایی انتخابات در ۲۷ حوزه اصلی و فرعی این استان برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل‌شده است.

 

وی تصریح کرد: اولین وظیفه هیئت‌های اجرایی انتخابات، رسیدگی به صلاحیت‌ داوطلبان انتخابات طی ۱۰ روز است و پس از اعلام رأی هیئت‌های اجرایی، نتیجه صلاحیت‌ها از طریق فرمانداران حوزه‌های انتخابیه مراکز ثبت‌نام، به داوطلبان اعلام می‌شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام یادآور شد: تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای میان هیئت‌های اجرایی و نظارت استان وجود دارد و مهم‌ترین راهبرد ما در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی، زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی با رعایت اصل بی‌طرفی، اجرای صحیح قانون و صیانت از آرای مردم است.

 

نوذری خاطرنشان کرد: فرمانداران و بخشداران استان در حوزه‌های اصلی و فرعی ۳۰ نفر از معتمدین محلی را که آشنا به فرآیند‌های قانونی انتخابات هستند به هیئت‌های نظارت معرفی که از میان آن‌ها ۸ نفر انتخاب شدند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: تا پایان روز پنجم فرصت قانونی ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۶۰ داوطلب در این استان با مراجعه به فرمانداری دو حوزه انتخابیه استان نام‌نویسی کرده‌اند.

 

گفتنی است، استان ایلام دارای سه کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران است.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های مساجد مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس انتخابات وزارت کشور مجلس شورای اسلامی ایلام انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان و به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور؛ ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

براین اساس زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت خواهد بود.

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان هم از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت انجام خواهد شد.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • جزئیات کامل زمان‌بندی برگرازی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد+ جزئیات
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد