Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@18:51:47 GMT

درخواست استیلی از باشگاه‌های لیگ برتری

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۶۶۸۹

درخواست استیلی از باشگاه‌های لیگ برتری

سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران که به منظور بررسی شرایط کشور میزبان مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا راهی تایلند شده از امکانات تمرینی و اقامتی شهر سونگلا بازدید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید استیلی درباره بازدید از امکانات شهر سونگلا اظهار کرد:

خوشبختانه سفر بسیار خوب و ضروری با همکاری فدراسیون فوتبال به کشور تایلند انجام شد که ابتدا در بانکوک با مسئولین فدراسیون این کشور همچنین سفارت جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن هم به سونگلا محل برگزاری بازی‌های گروه سوم آمدیم و از زمین تمرینی، استادیوم و هتل محل اقامت تیم بازدید کردیم و کلیه هماهنگی‌های لازم در خصوص سفر تیم امید به تایلند انجام شد.

سرمربی تیم المپیک اضافه کرد:

حضور میرشاد ماجدی که به زبان تایلندی تسلط دارد و همچنین این کشور را به خوبی می‌شناسد برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت. خوشبختانه توانستیم به بهترین شکل ممکن در خصوص هتل، تامین غذای ایرانی مناسب برای تیم و استفاده از آشپزخانه هتل، هماهنگی برنامه‌های تمرینی و سایر موضوعات با طرف تایلندی مذاکره کنیم و فکر می‌کنم از این نظر همه چیز با بهترین شرایط انجام شده است. البته شرایط زمین‌های تمرینی در سونگلا ایده آل نیست، اما به هر صورت باید برای بازی کردن در همین وضعیت آماده باشیم. مسئله مهم اهمیت و ضرورت انجام سفر بود که در مورد همه چیز به دقت برنامه ریزی کنیم و جزئی‌ترین موضوعات حتی فاصله زمین تا هتل، مسافت شهر‌ها و طول سفر، شرایط آب و هوایی محل تمرینات بدنی، اتاق جلسات و بخش‌های دیگر را به دقت بررسی کنیم.

حمید استیلی در پایان گفت:

همه ما از کادر فنی تیم امید گرفته تا فدراسیون فوتبال، خود بازیکنان و تمامی عوامل با همه وجود برای موفقیت تلاش می‌کنیم، اما یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌ها برای موفقیت این تیم همکاری و تعامل باشگاه‌ها است. من تشکر می‌کنم از کلیه مربیان و همکاران همچنین دوستان خوب خودم که در مقاطع مختلف به ما کمک کردند و بازیکنانشان را در اختیار تیم گذاشتند، اما درخواست ما این است که در فرصت باقیمانده هم این همکاری ادامه داشته باشد. شرایط حساس باشگاه‌ها و فشردگی مسابقات را درک می‌کنیم، اما اگر کمک باشگاه‌ها نباشد و نتوانیم در این مدت باقیمانده بازیکنان را در اختیار بگیریم امکان ارتقای توان بدنی نفرات همچنین هماهنگ سازی آن‌ها وجود نخواهد داشت. مجددا تاکید می‌کنم که تیم امید بدون همکاری باشگاه‌ها موفق نخواهد شد و به این تعامل همه جانبه برای سربلندی تیم و انجام برنامه‌های آماده سازی با حضور کلیه نفرات نیاز داریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم المپیک میرشاد ماجدی تیم المپیک حمید استیلی سرمربی تیم المپیک فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 تا از تقلب هایی که در فوتبال انجام شد ولی کسی ندید (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم) عجیب ترین نتیجه تاریخ فوتبال جهان (فیلم) تست گزارشگری محمدحسین میثاقی از یک پسربچه در سیستان و بلوچستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • 10 تا از تقلب هایی که در فوتبال انجام شد ولی کسی ندید (فیلم)
  • توضیحات قوه قضائیه درباره یک خبر
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قایدی
  • برتری ۴ گله شباب الاهلی در شب گلزنی عزت‌اللهی و پاس گل قائدی
  • برد پورتو با پاس گل طارمی