Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی مختاری مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی  ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت: شانزدهم آذرماه تاریخ آشنایی برای همه دانشجویان و کسانی است که این دوره علم آموزی را سپری کرده اند خیلی‌ها این روز را گرامی می‌دارند چرا که یادآور شجاعت و شهامت دانشجویانی است که در ۱۶ آذر ماه سال ۱۳۳۲ آسمانی شدند، ولی نگذاشتند چراغ حق و حقیقت در دانشگاه خاموش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او با اشاره به اولین سال تاسیس مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) تصریح کرد: موسسه جوانان آستان قدس رضوی که همواره سعی بر آن داشته که در عرصه خدمت گذاری و معرفت افزایی جوانان و نوجوانان وطن پیشگام باشد و با ایجاد مجتمع دانشجویی امام رضا (علیه السلام) بستر فعالیت‌های فرهنگی و معرفتی را در پایتخت فرهنگی ایران زمین، مشهد الرضا (ع) فراهم نماید.
 مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی محوری‌ترین برنامه‌های این مجتمع  میزبانی از گروه‌های دانشجویی و مشارکت در برگزاری برنامه‌های دانشجویی عنوان کرد و گفت: به همین منظور برنامه‌های متنوعی، چون اسکان دانشجویان از سراسر کشور و برگزاری کلاس‌های معرفتی، کارگاه آداب زیارت، برنامه زیارت گروهی، برنامه‌های فرهنگی، کافه کتاب، مسابقات ورزشی، برنامه‌های تفریحی و... را پیش بینی و تا کنون در این فضا اجرا کرده ایم.
مختاری با تاکید بر اینکه باید بستر مناسب را برای معرفت افزایی دانشجویان فراهم کرد، ادامه داد: این مجتمع فقط در نیمه نخست امسال میزبان ۹۰ گروه دانشجویی بوده است که در قالب اردو‌های زیارتی یا دوره‌های آموزشی و تشکیلاتی به مشهد مقدس مشرف شده اند و در مجموع بیش از ۱۳ هزار نفر دختر و پسر طی این مدت در مجتمع دانشجویی اسکان داشته اند.   او تصریح کرد: برپایی مجموعا ۳۰۰ همایش، کلاس و کارگاه معرفتی برای این زائرین جوان به میزان ۷۶۰۰۰ ساعت و اهدای محصولات فرهنگی و سوغات رضوی به آن‌ها از خدمات این مجموعه بوده است.
انتهای پیام// ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، مهدی محمدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می توانند درخواست وام شهریه خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویی به نشانی http://refah.swf.ir ثبت نمایند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می توانند از این وام بهره‌مند شوند.

دکتر محمدی در پایان با تاکید بر رایزنی‌های مکرر دانشگاه با صندوق رفاه در خصوص تخصیص اعتبار بودجه وام دانشجویی به دانشجویان مستعد دانشگاه افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش دانشگاه و واحد استانی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود اراِیه نمایند.

کد خبر 6084115

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • ارتقاء بستر ارتباط پزشک با بیمار حیاتی است/ پلتفرم مناسب نوبت دهی اینترنتی باید ایجاد شود
  • مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد
  • بستر نفوذ قدرت‌های سلطه کاهش ارزش‌های دینی و تقید به قانون است