Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم مس رفسنجان‌ در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان و در حالی که سه تیم‌صدر جدول پیروز شدند، مقابل حریف خود شکست خورد. 

به گزارش ایسنا، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز(جمعه ) برگزار شد. در مهمترین دیدار این هفته تیم‌های هیات فوتبال خراسان رضوی و مس کرمان که هر دو ۳۱ امتیازی بودند مقابل هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری چهار بر یک نماینده خراسان  به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ملی حفاری اهواز که صدرنشین لیگ است مهمان پویندگان صنعت فجر شیراز بود که با چهار گل  پیروز شد و در صدر جدول ماند.  تیم سایپا تهران نیز در خانه خود دختران کویر مس کرمان را با حساب پنج بر یک شکست داد. 


نتایج کامل بازی‌های لیگ به شرح زیر است:

هیات فوتبال خراسان رضوی ۴ _  ۱ مس رفسنجان 
پویندگان صنعت فجر شیراز صفر _ ۴ ملی حفاری اهواز 
سایپا تهران ۵ _ ۱ دختران کویر مس کرمان 
شهروند ساری صفر   _  ۱ نامی نو اصفهان 
پالایش نفت آبادان  ۷ _ ۲  پارس آرا شیراز 
هیئت شهرستان اصفهان صفر   _ ۵  رهیاب تهران 


۴ تیم‌ برتر جدول رده بندی:

۱_ ملی حفاری هواز، ۳۵ امتیاز، ۳۵ تفاضل گل 
۲_ هیات فوتبال خراسان رضوی، ۳۴ امتیاز، ۵۱ تفاضل گل 
۳_ سایپا تهران، ۳۴ امتیاز، ۴۳ تفاضل گل 
۴_ مس رفسنجان، ۳۱ امتیاز، ۳۵ تفاضل گل 

انتهای پیام‌

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان در خصوص کشف جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی در این شهرستان گفت: «اظهارنظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیقات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد.»   علیرضا محمدی اظهار داشت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر شد.   وی ادامه داد: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.   دادستان رفسنجان بیان کرد: به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز شد که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌شود.   وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند و تحقیقات اولیه آغاز می‌شود.   محمدی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر ۲ مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان
  • ویتنام در آستانه صعود/ کار سخت عربستان برابر ازبکستان
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز/ شکست سنگین سانز مینه‌سوتا
  • آرسنال به صدر بازگشت