Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه استهبان گفت: به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو، جشن دانشجویی ۱۶ آذرماه در سالن شمس استهبان برگزار می‌شود.

علی گرامی دوست، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه استهبان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه تصمیم دارد، جشن دانشجویی ویژه ۱۶ آذر که از یک ماه قبل مورد بررسی قرار گرفته را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 این مراسم ۱۸ آذر ماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شمس استهبان برگزار می شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه استهبان تصریح کرد: مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضورمسئولین دانشگاه و شهرستان برگزار میشود، این مراسم ازآیتم‌های سخنرانی، استندآپ، موسیقی حماسی، کلیپ طنز، مصاحبه‌ی طنز دانشجویی، مسابقه نمایشگاه عکس، غرفه‌ی عکاسی و تجلیل از دانشجویان برتر علمی و ورزشی، برخوردار است.
وی ابراز کرد: ۱۶آذر روز ایستادگی دانشگاه و همچنین روز آزادی خواهی و استبدادستیزی است. از آنجایی ک. روز دانشجو روز مطالبه گری و حق طلبی استو دانشجویان باید روحیه‌ی مطالبه گری را به همراه متانت داشته باشند، مجموعه‌ بسیج دانشجویی جلسه‌ای را با ریاست دادگستری و دادستان شهرستان ترتیب داده است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: 16آذر روز دانشجو دانشگاه استهبان بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد

در بیانیه هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی مطرح شد: جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد است و زمانی که دشمن اندک تعرضی به تمامیت ارضی کشور بکند با پاسخی کوبنده مواجه خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در خصوص اجرای عملیات وعده صادق بر علیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

إِنَّا مِنَ ٱلۡمُجۡرِمِینَ مُنتَقِمُونَ

رژیم خبیث به دست دلاور مردان ما مجازات خواهد شد. آن‌ها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه‌ی الهی. امام خامنه‌ای مدظله العالی ۱۴فروردین ۱۴۰۳

بحمدالله زمان تحقق وعده صادق و تنبیه متجاوز فرا رسید و بامداد امروز در پاسخ به جنایات متعدد و اقدام اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن سردار زاهدی عزیز وجمعی از مستشاران نظامی کشورمان سپاه مقتدر پاسدار جمهوری اسلامی ایران اقدام به حمله موشکی با رمز یا رسول الله به قلب سرزمین‌های اشغالی نمود و سرزمین‌های اشغالی را در هم کوبید.

این اقدام شایسته و قابل تقدیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چند پیام جانبی برای رژیم متجاوز و حامیان بی خردش نیز در پی داشت:

۱_ جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد است و زمانی که دشمن اندک تعرضی به تمامیت ارضی کشور بکند با پاسخی کوبنده مواجه خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه مماشاتی در این مسئله ندارد.

۲_ اقدام احتمالی بعدی از سمت رژیم صهیونیستی پاسخ محکم‌تر وکوبنده تری در پی خواهد داشت که ممکن است این حرکت قمار روی موجودیت رژیم صهیونیستی باشد.

۳_ جمهوری اسلامی ایران هیچ هراسی از تقابل مستقیم با این رژیم درنده خو و حامی اصلی اش آمریکا ندارد و اگر در مواردی با تامل و سعه صدر با این رژیم برخورد می‌کند ناشی از ترس از رودررویی با این شیاطین خبیث نیست.

۴_ ما اخطار می‌کنیم به سران برخی از کشور‌های منطقه که منافع خود را به حمایت از رژیم صهیونیستی گره زده اند وخاک خود را ذلیلانه در اختیار این رژیم جهت انجام عملیات تروریستی و... قرار می‌دهند، بدانند این رژیم کودک کش شاید با پروپاگاندای رسانه‌ای در فضای رسانه ومجازی قدرتمند به نظر برسد، اما در میدان عمل و در واقعیت حتی توانایی دفاع از خود را ندارد.

هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی در پایان ضمن گرامیداشت یاد تمام شهدای محور مقاومت به ویژه شهید طهرانی مقدم که اقتدار امروز را مرهون تلاش‌ها و تفکر امثال طهرانی مقدم هاو شاگردانشان هستیم از رزمندگان دلیر وبا بصیرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکر نموده و حمایت و پشتیبانی تمام قد خود را از سربازان میهن تا نابودی کامل این غده سرطانی اعلام می‌دارد.

والسلام علیکم و رحمه‌الله

هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • تجمع دانشگاهیان قزوینی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران + عکس
  • جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عملیات وعده صادق
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم