Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید هاشمی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین طی سخنانی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت امام حسن عسکری(ع) و روز دانشجو اظهار داشت:  ۱۶ آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی در دفتر تاریخ جهان به یادگار ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با بیان اینکه دانشگاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نهاد تولیدکننده علم و تربیت کننده جوانان مطرح است گفت: بعد ما از پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان و با گذشت ۴۰ سال از آن زمان، شاهد رشد و شکوفایی دستاوردهای دانشگاهی هستیم که یکی از این دستاوردها، مربوط به گسترش فیزیکی دانشگاه‌ها است.

وی بیان داشت: ما به برکت اساتید توانمند و دانشجویان انقلابی طی ۴۰ سال گذشته، در زمینه‌های فناوری، دفاعی، الکترونیکی، نانو، پزشکی و... حائز رتبه‌های برجسته علمی شده ایم در حالی که از نظر رتبه علمی پیش از انقلاب، در رتبه بالاتر از ۶۰ بودیم، به برکت انقلاب عزیزمان، امروز در رتبه سیزدهم علمی جهان قرار داریم و به اعتراف دشمنان نظام و کشوری های مختلف این پیشرفت ها در دنیا بی نظیر بوده است.

معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین هم که حدود یک دهه از تاسیس آن بوسیله امام جمعه محترم شهر حضرت آیت الله محمودی و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و دلسوزان منطقه میگذرد، با حدود ۱۲۰۰ دانشجوی در رشته های مختلف تحصیلی مشغول به نشر علوم و مهارت های مورد نیاز دانشجویان در محیط های کسب و کار منطقه است و با حمایت های فراوان مسئولان محترم شهرستان توانسته رتبه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی را طی سالیان مختلف کسب کند.

کد خبر 4790098

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی ورامین بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج مجلس شورای اسلامی قزوین بیرجند هفته بسیج شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا یاسوج صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس در پایتخت

مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه روز قدس نمادی از وحدت و همبستگی ملل مسلمان است، مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس در پایتخت را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، کمیته امنیتی شورای تامین استان تهران به ریاست سیدکمال سادات مدیرکل امورامنیتی و انتظامی استانداری تهران و با حضور دیگر اعضا برگزار شد.

سید کمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار تهران در این جلسه اظهار کرد: روز قدس نماد وحدت ملی علیه استکبار و رژیم صهیونیستی وتبلور اراده مردم و مقام معظم رهبری در برخورد با این غده سرطانی است.

وی افزود: روز جهانی قدس، در واقع نمادی از وحدت و همبستگی ملل مسلمان در دفاع از حقوق ستم‌دیدگان و مقابله با ظلم است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه هر سال اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس بیشتر از سال قبل می‌شود، ادامه داد: امسال نیز با توجه به افزایش توطئه‌های رژیم صهیونیستی و ظلمی که در حق مردم غزه میشود، قطعاً ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی ساکت نمانده و یک بار دیگر همزمان با موج خروشان جامعه جهانی به پا خاسته و فریاد عدالت خواهی آنان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

سادات در خصوص مراسم روز قدس گفت: تدابیر و تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی لازم برای مراسم اندیشیده شده است و با همکاری تمامی دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و خدمات‌رسان و امدادی با آمادگی کامل در کنار مردم حضور خواهیم داشت.

وی در ادامه مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس به شرح زیر اعلام گردید:

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۳: مسجد مظهری، خیابان قزوین، میدان قزوین، خیابان کارگر جنوبی ، میدان انقلاب اسلامی ، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۴: مسجد امام زمان(عج)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۵: مسجد ابوالصدق، خیابان امام خمینی(ره) - خیابان کارون - خیابان آزادی - میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۶: مسجد حضرت مهدی(عج)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۷: مسجدالجواد(ع)، میدان هفتم‌تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولی‌عصر (عج)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۸: مسجد امام جعفر صادق(ع)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۹: مسجد حضرت امیر(علیه‌السلام)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

مسیر شماره ۱۰: مسجد جامع رسول اکرم(ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، بلوار تهرانسر، میدان کمال‌الملک، بزرگراه شهید لشگری، خیابان آزادی، خیابان انقلاب اسلامی، دانشگاه تهران

لازم‌ به ذکر است هماهنگی لازم جهت جابجایی مردم از نقاط مختلف شهر به مسیر راهپیمایی با سازمان اتوبوسرانی به منظور تامین اتوبوس کافی برای ارائه خدمات به مردم روزه‌دار صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • لزوم حکمی‌سازی مراکز علمی برای تولید دانش مبتنی بر بینش
  • اعلام مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • اعلام مسیرهای ده‌گانه راهپیمایی روز قدس در پایتخت