Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی کرمی رییس هواشناسی صفی آباد دزفول با اشاره به بروز پدیده مه گرفتگی در این شهرستان گفت: دید افقی در این شهرستان به کمتر از یکهزار متر رسیده است.

او بیان داشت: پدیده مه صبحگاهی در ۲ روز قبل باعث کاهش دید افقی در دزفول به کمتر یکهزار متر شده است، البته در طول روز از غلظت مه کم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی با بیان اینکه دمای هوای دزفول به ۱۰ درجه سانتیگراد رسیده است، اظهار کرد: پدیده مه گرفتگی بتدریج از منطقه خارج خواهد شد.

رییس هواشناسی صفی‌آباد دزفول ادامه داد: براساس بررسی مدل‌های هواشناسی، پیش بینی می‌شود با ورود سامانه بارشی طی امروز جمعه تا حوالی روز یکشنبه شاهد بارش باران قابل ملاحظه باشیم.

مه غلیظ صبحگاهی باعث کندشدن تردد خودرو‌ها در جاده‌های ارتباطی شهرستان دزفول شد.

انتهای پیام/گ

گزارش هواشناسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید

بی احتیاطی آرماتوربند و داربست‌کار در هنگام کار و عدم توجه به شبکه برق منجر به حادثه و سوختگی یک شخص در شهر مریوان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق کردستان؛ بی احتیاطی آرماتوربند و داربست کار در هنگام کار و عدم توجه به شبکه برق منجر به حادثه و سوختگی یک شخص در شهر مریوان شد.

با اعزام اکیپ‌های عملیاتی در کمترین زمان ممکن محل حادثه ایمن و فرد مجروح به بیمارستان منتقل شد.

ضروری است اصناف موارد ایمنی را رعایت کرده و قبل از انجام هر کاری تمام جوانب کار را سنجیده و در صورت در حریم بودن کار با شبکه برق، حتماً با واحد اتفاقات به شماره ۱۲۱ تماس بگیرند.

به گزارش ایمنا، این حادثه تلفات جانی نداشته است.

کد خبر 747064

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید
  • راه‌های برطرف کردن سریع گرفتگی بینی
  • عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول
  • رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری