Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:25:08 GMT

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۶۸۷۱

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم در قزوین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار رحیم نوعی اقدم از فرماندهان جنگ و مدفعان حرم در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با اشاره به نقش مردم در جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم نقش اساسی را در انقلاب دارند و درواقع این انقلاب برگرفته از مردم است.

سردار رحیم نوعی اقدم افزود:مردم بعنوان ارباب و مسئولان نوکران آن‌ها هستند و اگر این تفکر در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات حل خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به دشمنی‌های آمریکا و اسرائیل علیه ایران گفت: داعش را آمریکا و عربستان ایجادکردند و خوشبختانه با مجاهدت نیرو‌های انقلابی و شهدای مدافع حرم ریشه آن کنده شد.

سردار نوعی اقدم اظهارکرد: می‌خواستند کار بشار اسد را در سوریه یکسره و او را از ریاست جمهوری برکنارکنند که با ورود بسیج و همکاری او با سپاه ایران در قدرت ماندگارشد، ولی این موضوع درمورد اردوغان صدق نکرد و او به دلیل همکاری نکردن با ایران از قدرت ساقط شد.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت:مردم به حافظان امنیتی کشور اعتماد دارند و مصداق آن هم این است که زمانی که می‌گویند آمریکا می‌خواهد به ایران حمله کند می‌گویند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار نوعی اقدم نقش مادران و پدران شهدای مدافع حرم را در رشادت‌های آنان موثردانست و گفت:بی شک مادران و پدران شهدای مدافع حرم با تربیت صحیح خود زمینه را برای حضور آن‌ها در سوریه فراهم کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ فرمانده پدافند هوایی بهبهان در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمد حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی گفت: شهید حجازی فرمانده دلیر و شجاع ایران اسلامی ، فرماندهی چند وجهی بود و در صحنه‌های ستادی، فرماندهی و میدانی و فرهنگی بسیار توانمند بودند.
سرهنگ بابائی با اشاره به عملیات وعده صادق و حملات گسترده سپاه پاسداران به رژیم غاصب اسرائیل افزود: وعدۀ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی به حقیقت پیوست و قدرت ایمان و اقتدار ایران برگ دیگری را در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این مراسم که با حضور قشر‌های مختلف مردم در محل مسجد حضرت صاحب الزمان شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام مقام و شهدای کنسولگری دمشق گفت: عملیات افتخار آمیز هفته گذشته در تنبیه رژیم خبیث اسرائیل فراموش نشدنی است و تقویت جبهه مقاومت، تثبیت امنیت ملی و تمامیت ارضی یکی از دستاورد‌های بزرگ این عملیات در "وعده صادق" بود.
سرهنگ مهدی غلامی نژاد حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همراهانش را از نادانی و بی تجربگی این رژیم خواند و گفت: مشت محکمی که اسرائیل غاصب در تلافی این حمله دریافت کرد در تاریخ ماندگار خواهد شد.
وی گفت: شهید"سیدمحمدحجازی" بیش از ۴۰ سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیرو‌های مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.
سردار حجازی در دوره‌ای جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بود و ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.
روز دوشنبه سیزدهم فروردین ۱۴۰۳، جنگنده‌های اف- ۳۵ وابسته به نیروی هوایی ارتش اسرائیل با ورود به آسمان جولان اشغالی به وسیله شش موشک هدایت شونده ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار دادند در این حمله تروریستی جمعی از فرماندهان ارشد سپاه قدس و مستشاران ایرانی به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • موفقیت عملیات وعده صادق لطف پرودگار است
  • موفقیت عملیات وعده صادق به خاطر لطف پرودگار الهی ست
  • گرامیداشت روز زمین پاک در قزوین 
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی