Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امام جمعه خرم‌آباد  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر این شهر ضمن سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: بالاترین درجه تقوا این است که تسلیم محض خداوند تبارک و تعالی باشیم و همیشه او را اطاعت کنیم و هیچگاه فرمان او را معصیت نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقوا این است که شکر گذار نعمات الهی باشیم، کفران نعمت نکنیم.

او با بیان اینکه بار دیگر خودم و همه شما را به تقوا و پرهیزکاری که کلید موفقیت است دعوت می‌کنم، تصریح کرد: لازم می‌دانم نکاتی را عرض کنیم. عرض تشکر و قدردانی از حضرت آیت الله محمدی گلپایگانی و حجت الاسلام حاج علی اکبری دارم که در این چند روز زحمت کشیدند، برای معرفی امام جمعه ساعت‌ها تلاش می‌شود تا به رهبر اتنقلاب می‌رسد و ایشان هم با دقت و ظرافت این امر را به نتیجه می‌رسانند.

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه از حجت الاسلام میرعمادی که نزدیک به ۱۲ سال در لرستان تلاش کردند و خدماتی انجام دادند، تشکر می‌کنیم، گفت: خیلی از وضعیت مصلای خرم آباد ماحصل تلاش ایشان است، خدمات فرهنگی انجام دادند، از خداوند می‌خواهیم تلاش‌های ایشان هم موفقیت دنیوی داشته باشد و هم انیس و مونس ایشان در مسیر به سوی آخرت قرار گیرد.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه عرض تشکر و قدردانی دارم از همه خواهران و برادرانم، از هم استانی‌ها که از شهر‌های مختلف و استان‌های دیگر اظهار محبت کردند و در روز معارفه حضور یافتند، تصریح کرد: از طبقات مختلف مردم، تشکل‌های صنفی و سیاسی، روحانیون و فرهیختگان حوزه و دانشگاه و همه اقشار مختلف که اظهار محبت کردند تشکر می‌کنم، به زودی با برنامه ریزی پاسخ این محبت‌ها را خواهم داد و بهترین پاسخ خدمتی است که بتواند انجام شود.

او با تاکید بر اینکه قریب به ۳۰ سال در جمع اساتید دانشگاه و دانشجویان بودیم، روز ۱۶ آذر هم روز دانشجو است، در جمع دانشجویان حضور خواهم یافت و با آن‌ها گفتگو خواهیم کرد، افزود: روز ۱۶ آذر روز استکبار ستیزی است و همه اراده‌ها باید جمع شود و علیه شیطان بزرگ به کار گرفته شود.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: ۴ ماه پس از کودتای ننگین ۱۳۳۲ نیکسون معاون رئیس جمهور وقت آمریکا به ایران می‌آید برای پشتیبانی از رژیم ستمگر و در مقابله با این حضور دانشجویان اعتراض می‌کنند و سه نفر به شهادت می‌رسند.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه وفات کریمه اهل بیت را در پیش داریم، ایشان هجرت کردند و هجرت‌ها همیشه موثر بوده است، همراه خود پیامد‌های فرهنگی داشته است، تصریح کرد: امروز هجرت حضرت فاطمه معصومه به قم تشکیلاتی از جهت فرهنگی و دینی به دنبال داشته است، حوزه شکل می‌گیرد و ده‌ها موسسه علمی شکل می‌گیرد که در نشر اسلام موثر است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در دیدار با رهبر انقلاب، به حضور ایشان رسیدیم، در روز ملاقات ابتدا از برخی شخصیت‌های برجسته لرستان نام بردند و بعد سخنان خودشان را اینچنین آغاز کردند که خرم آباد مرکز لرستان به نظر ما یک مرکز تدین و انقلابی گری است.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه رهبری تاکید کردند که مردم لرستان جزو مردم مومن و متدین هستند و در مسائل انقلاب بوده اند، در دوران دفاع مقدس هم رشادت کرده اند، تصریح کرد: رهبر انقلاب تاکید و توصیه داشتند بر اینکه از ظرفیت جوانان استفاده شود.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب توصیه موکد به ارتباط با حوزه و دانشگاه داشتند، افزود: با همکاری و وحدت به یاری همه جوانان مومن خواهیم توانست برای لرستان آینده بهتری را رقم بزنیم.

انتهای پیام/م

همه اراده‌ها علیه شیطان بزرگ به کار گرفته شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: مسئولیت در نظام اسلامی سختگیرانه است و فرد موردنظر در پست‌های مختلف باید با تلاش بسیار در امر خدمتگزاری به مردم ظاهر شود.

وی گفت: زیویار تمام توان خود را در مأموریت کاری به کار گرفت و تلاش‌های پیدا و پنهان این شخصیت در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

امام جمعه خرم آباد با آرزوی موفقیت برای شفقت به عنوان استاندار جدید ادامه داد: لرستان دارای ظرفیت‌های بیشماری در تمامی حوزه‌های مختلف است که از گذشته تاکنون به دلایل مختلف مغفول مانده است.

وی یادآور شد: لرستان از مشکلات بیشماری رنج می‌برد و باتوجه به ظرفیت‌های بیشمار باید بیکاری برطرف و اشتغالزایی شکوفا شود.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد در لرستان وجود دارد و بار‌ها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: استاندار جدید در مقطع حساسی مسوولیت لرستان را برعهده گرفت و با ارتباط با وزیر کشور باید به صورت ویژه به مشکلات لرستان رسیدگی کند، در غیر اینصورت باید در انتظار معارفه جدید باشیم.

وی ادامه داد: نگاه دولت به استان لرستان باید تغییر کند، چراکه بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام همچنان وضعیت نامعلوم دارند، بسیاری از صنایع در این استان وجود دارد که گره‌های آن به دست مرکزنشینان برطرف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: دولت باید به قول‌هایی که در گذشته برای آبادانی لرستان داده است، عمل کند و انتظار داریم مسایل مختلف مطرح شود، چراکه بار‌ها به سران سه قوه نامه نگاری کردیم تا مشکلات را بیان کنیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی بیان کرد: مردم این استان بسیار شریف و ولایت مدار و شایسته خدمت هستند و امیدواریم پس از مدت‌ها خبر‌های خوش اطلاع رسانی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است