Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه جدید خرم‌آباد به استقبال گرم مردم لرستان از وی و ابراز محبت آنها اشاره کرد و گفت: بهترین پاسخ من به محبت مردم این است که خدمتی به هم استان‌ها صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، از حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور که در چند روز گذشته در تودیع و معارفه امام جمعه خرم‌آباد تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: مقام معظم رهبری با دقت و ظرافت این امر را تا به نتیجه رسیدن پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از زحمات نماینده پیشین ولی فقیه در لرستان تشکر کرد و افزود: حاج آقای میرعمادی خدمات ارزشمندی از جمله در حوزه فرهنگی در استان انجام دادند که جای تشکر دارد.

امام جمعه خرم‌آباد همچنین از کسانی که به شکل‌های مختلف در مراسم معارفه خود حضور داشته و یا پیام‌هایی ارسال کردند، تقدیر و تشکر کرد و از اینکه نتوانسته پاسخ محبت این افراد را بدهد عذر خواهی کرد. 

وی تاکید کرد: بهترین پاسخ من به محبت مردم این است که خدمتی به هم استان‌ها صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به 16 آذر روز دانشجو اشاره و عنوان کرد: حدود 30 سال در جمع اساتید دانشگاه و دانشجویان بودم و انشالله به بیک مناسبتی در جمع دانشجویان حضور خواهم یافت و با آنها گفت‌‌وگو می‌کنم.

وی روز دانشجو را روز استکبار ستیزی دانست و گفت: 16 آذر روزی است که 4 ماه پس از کودتای ننگین سال 32 نیکسون رئیس جمهور وقت آمریکا در حمایت از رژیم ستمشاهی به ایران آمد و دانشجوها به این موضوع اعتراض کردند که نهایتا منجر به شهادت 3 تن از آنها شد.

شاهرخی در ادامه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) را تسلیت گفت و اظهار داشت: هجرت‌ها همواره به خاطر هدف بوده و دستاوردی داشته است و هجرت حضرت معصومه به قم نیز دستاوردی داشته است و می‌بینیم تشکیلات حوزه علمیه در کنار مرقد ایشان تشکیل شده که خدمات بزرگ و ارزشمندی به همراه داشته است.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد به دیدار اخیر خود با رهبر معظم انقلاب اشاره و عنوان کرد: در این دیدار ایشان ابتدا با توجه به اطلاعاتی که از لرستان داشتند به برخی موضوعات اشاره کردند و از برخی شخصیت‌ها اسم بردند و بعد سخنان خود را اینچنین آغاز کردند که از نظر ما خرم‌آباد مرکز استان لرستان یک مرکز تدین و انقلابی‌گری است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، مردم لرستان را ارادتمند به سادات و اهل هنر فاخر دانستند، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب خطاب به همه مسوولان و دستگاه‌ها تاکید داشتند که با جوان‌ها گرم بگیرید.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی روز گذشته در جلسه شورای اداری لرستان با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور و جمعی از مسوولان به عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه مقام معظم رهبری لرستان دانشجو امام جمعه خرم آباد نماینده ولی فقیه در لرستان شاهرخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد