Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورو نیوز، وزارت امور خارجه کره شمالی در تازه ترین موضع خود در قبال تهدیدهای واشنگتن اعلام کرد که رویکرد جدید دونالد ترامپ برای رفتن در پی تنش و مناقشه شاید به این دلیل است که « میزان خرفتی و کودنی» وی دوباره عود کرده است.

این نخستین بار در یکسال گذشته است که پیونگ یانگ به صورت آشکار و با الفاظی به شدت تند بر ضد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا موضع می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبران دو کشور پس از گفتگوهایی تاریخی در ژوئن سال ۲۰۱۸ و فوریه سال جاری که به ترتیب در سنگاپور و ویتنام انجام شد، تلاش کردند اختلاف نظرهای خود را در خصوص مسائل مختلف از جمله مسئله سلاح های اتمی که در اختیار پیونگ یانگ است را حل و فصل کنند اما این مذاکرات پس از درخواست کره شمالی برای لغو تحریم ها بدون دسیتابی به نتیجه ای محسوس به حال خود رها شده است.

کره شمالی پس از متوقف شدن گفتگوها با طرف آمریکایی بارها دست به انجام آزمایش های موشکی بالیستیک زده و با رویکرد اخیر واشنگتن در مسکوت نگاه داشتن این مذاکرات و نیز تهدیدهای ضمنی بر ضد پیونگ یانگ حالا شاهد بالاگرفتن تنش‌های لفظی میان دو طرف هستیم.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در حاشیه نشست سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی،‌ ناتو، در لندن کیم جونگ اون،‌ رهبر کره شمالی را «مرد موشکی» توصیف و تهدید کرد که ایالات متحده حق استفاده از نیروی نظامی برای متقاعد کردن پیونگ یانگ به دست کشیدن از زرادخانه هسته ای‌اش را برای خود محفوظ می دارد.

کد خبر 4790118

منبع: مهر

کلیدواژه: کره شمالی ایالات متحده آمریکا خلع سلاح هسته ای دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی سوریه ایران دونالد ترامپ ناتو فلسطین روسیه ترکیه فرانسه لبنان افغانستان نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم

چین به سرعت در حال پیشرفت است و به زودی جایگاه آمریکا را در زمینه قدرت اول اقتصادی دنیا خواهد گرفت. اما در مقابل، آمریکا بدهی زیادی دارد و زندگی مردم این کشور رو به پسرفت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم
  • رابطه با روسیه، به کره‌شمالی برای اقدامات خصمانه جرات می‌دهد
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است