Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@10:46:36 GMT

قوم لر در راه انقلاب ثابت‌قدم هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۷۰۴۲

قوم لر در راه انقلاب ثابت‌قدم هستند

گروه فرهنگی ــ رئیس دفتر مقام معظم رهبری با ذکر این مطلب که لرستان دارای مردمانی شجاع و دلاور است که در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشتند، گفت: لرستانی‌ها همواره در راه انقلاب ثابت‌قدم هستند.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، امروز جمعه، ۱۵ آذر در جمع نمازگزاران نماز جمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، با‌ ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم لرستان، اظهار کرد: از شجاعت و وفاداری مردم لرستان نسبت به نظام و رهبری زبانزد همه مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر این مطلب که لرستان خطه‌ای دارای مردمانی شجاع و دلاور است که در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود به جا گداشتند، گفت: لرستانی‌ها همواره در راه انقلاب ثابت‌قدم بودند.

گلپایگانی ادامه داد: حجت‌الاسلام شاهرخی که فرزند لرستان است به نمایندگی ولی‌فقیه در استان لرستان منصوب می‌شود کمااین‌که ایشان از خانواده‌ای محترم، شناخته شده، آبرومند، ریشه‌دار و اصیل است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر این‌که حجت‌الاسلام شاهرخی، در گذشته در مسئولیت‌های دیگری بودند که به نیکی انجام وظیفه کردند، خاطرنشان کرد: نماینده جدید ولی‌فقیه در استان لرستان ۲۰ ماه سابقه حضور در جبهه دارند و شرکت در دفاع مقدس امتیازی بزرگ محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این امام‌جمعه انشالله در آینده منشا خدمات برای استان باشد این در حالی‌است که ایشان شخصیتی بزرگ، متواضع و صمیمی هستند و شرایط یک روحانی موفق را دارد.

گلپایگانی ارتباط با مردم را ویژگی برجسته یک روحانی موفق برشمرد و گفت: روحانی موفق دردها را می‌شناسد و سنگ صبور مردم است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با گریزی به دوران جاهلیت و استفاده ابزاری از زنان گفت: در گذشته دختران را زنده به گور می‌کردند و همواره در قتل و غارت بودند امروز نیز در جهان همان افراد یافت می‌شود.

وی به جایگاه ممتاز زن از دیدگاه اسلام اشاره کرد و افزود: در قرآن سوره‌ای به نام «نساء» داریم و خداوند به زنان ارزش داده است.

وی با اشاره به این‌که اسلام مهم‌ترین خدمت را به زنان جامعه انجام داده است، اضافه کرد: جهان غرب امروز زن ابزار شهوت است اما اسلام اجاره نمی‌دهد با زنان بی‌احترامی شود.

گلپایگانی به جایگاه رفیع حضرت فاطمه زهرا(س) به‌عنوان یک زن اشاره کرد و با تاکید بر این‌که الگوی بانوان حضرت فاطمه زهرا(س) است، ادامه داد: فضای مجازی شیطان مجسم است که فساد و فحشا را در خانواده ایجاد می‌کند پدران و مادران مراقب نشست و برخواست فرزندان خود و حضور آنان در فضای مجازی باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ نظامی ایران به اسرائیل، عید عزت است

ایسنا/لرستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: پاسخ نظامی ایران، عید عزت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مجید مؤیدی امروز ۲۶ فروردین‌ماه در تجمع حمایت دانشگاهیان دانشگاه لرستان از تنبیه نظامی رژیم خبیث صهیونیستی توسط ایران، رویداد پاسخ مقتدرانه و غرورآفرین نظامی ایران به رژیم جعلی صهیونیستی را که چند روز پس از عید سعید فطر صورت گرفت تحت عنوان عید عزت، نامید و تنبیه نظامی رژیم منحوس صهیونیستی را در راستای وعده‌های الهی دانست که باعث فروریختن هیمنه رژیم مذکور شد.

وی پیروزی حاصل شده را ناشی از خواست خداوند و نواخته شدن سیلی فرزندان امیرالمؤمنین (ع) به چهره نفرت‌انگیز یهودیان صهیونیست دانست که در پی آن کودکان غزه توانستند حداقل برای یک شب با خیال آسوده و راحت بخوابند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان تصریح کرد: این عملیات نشانه قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌ی جهانی است.

اقتدار نیروهای مسلح ایران در برابر رژیم صهیونیستی

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی کن‌کبود مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان نیز در این مراسم به طور عمده به موضوع جهاد از نگاه قرآن کریم و تعالیم دین اسلام پرداخت و خواستار تقویت فرهنگ جهاد در هر سطحی از جامعه شد.

وی اضافه کرد: پاسخ نظامی ایران در برابر جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی، معادلات قدرت در محیط بین‌الملل را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد و استقلال و قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

وی این عملیات غرورآفرین را نه فقط به ایرانیان و جبهه مقاومت اسلامی منطقه، بلکه به همه بشریت تبریک گفت و افزود: ذات رژیم جعلی صهیونیستی یک ذات ضدبشری، ضدانسانی و ضداخلاقی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، با اشاره به مظلومیت مردم غزه، ادامه داد: بالاخره کودکان غزه توانستند یک شب با خیال آسوده سر بربالین بگذارند؛ زیرا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص سپاه پاسداران، بخشی از قدرت خویش را به جهانیان و استکبار نشان دادند.

در این تجمع بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان قرائت شد که در این بیانیه، آمده است: عملیات نظامی ایران براساس ماده ۵۱ سازمان ملل متحد و دفاع مشروع ایران در برابر جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بوده است.

پس از قرائت بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان، شرکت‌کنندگان بر مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان، فاتحه قرائت و بار دیگر بر پایبندی خویش به فرهنگ جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت، تأکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد/ ثابت شد قدرتشان پوشالی است
  • پاسخ نظامی ایران به اسرائیل، عید عزت است
  • پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد
  • عفو رهبری برای محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان
  • وحدت به جای تخریب و تفرقه
  • موافقت رهبر انقلاب با آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان
  • آزادی ۱۰ محکوم تعزیرات حکومتی خوزستان با عفو رهبری