Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@11:12:58 GMT

خداحافظی مجری معروف با تلویزیون

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۷۲۲۰

خداحافظی مجری معروف با تلویزیون

احسان کرمی که مدتی است در تلویزیون ممنوع‌التصویر است با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش تأکید کرد که به هیچ‌ عنوان علاقه‌ای به همکاری با سازمان صداوسیما ندارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، متن پست منتشر شده در صفحه اینستاگرام احسان کرمی به شرح زیر است:

امروز دوستى به من گفت ظاهرا رادیو تلویزیون یک ماه پیش بنده را از ممنوع الکارى و ممنوع التصویرى و ممنوع الصوتى و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در آورده اما دوباره به واسطه یک پست اینستا گرام یا توییتر ممنوع الکارم کرده اند! 

عزیزانى که در صدا و سیما مشغول رسیدگى به امور ممنوعیتها هستید و مردم عزیز و مخاطبان محترم رسانه ملى! 

اجازه بدهید همینجا به روشنى بیان کنم بنده به واسطه مشغله هاى هنرى بیرون از سازمان صدا و سیما اولا فرصت همکارى با آن رسانه محترم را ندارم و در ثانى با توجه به رویکرد عجیب و گاه توهین آمیز رادیو تلویزیون نسبت به هنر و هنرمندان به هیچ عنوان قصد همکارى با آن سازمان را چه به عنوان بازیگر چه مجرى چه خواننده چه نویسنده و چه مهمان برنامه ندارم بنابراین متخصصین امر ممنوعیت وقت خود را صرف بنده کمترین نفرمایند که مایه هدر رفتن وقت پر ارزش آن عالیجنابان خواهد بود! اما ! تنها اگر گروه سازنده کلاه قرمزى روزى تصمیم به ساخت مجموعه اى جدید براى تلویزیون بگیرند با جان و دل منت پذیرم و در خدمت خواهم بود. 

همچنین از طرف خود و نه گروه نوشه اعلام میکنم که پخش آثار موسیقایى گروه ما بلامانع است. 

در پایان عرض میکنم که بدیهى است در صورت تغییرات بنیادین در جهت رضایت مخاطبان و هنرمندان اینجانب پیشنهادهاى مناسب از طرف رادیو تلویزیون را خواهم پذیرفت.

از خدا میخواهم توفیق روز افرون خدمت در عرصه فرهنگ و هنر به مردم محترم این مرز و بوم را به بنده عطا کند .

ارادتمند

احسان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احسان کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه   گفت: متاسفانه وضعیت توسعه شهری ارومیه اصلا مطلوب نیست و در بسیاری از مباحث عقب افتادگی وجود دارد که تاوان این را مردم می پردازند.

 وی ادامه داد: برای جبران عقب افتادگی ها انتظار بنده این است از حواشی موجود پرهیز کنید و بصورت جهادی وارد عمل بشوید.

  نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد:  در برخی کشورها، مدیریت شهری مشوق هایی برای مشارکت مردم در توسعه شهری قرار داده است که نتیجه خوبی هم گرفته اند برای مثال در فلان کشور، اگر فردی در حوزه بافت فرسوده شهری سرمایه گذاری بکند و تبدیل به بافت جدید نماید، مدیریت شهری در بحث عوارض مشوق هایی قرار داده است که توصیه بنده هم این است که مردم را در توسعه شهری با قرار دادن مشوق، مشارکت دهید و از ظرفیت عظیم مردم غافل نشوید.

 امام جمعه ارومیه افزود: اگر واقعا کمر همت برای حل مشکلات مردم ببندید، بنده در کنار شما هستم و مطمئنا مردم نیز همراهی خواهد کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی بیان کرد: برخی از مشکلات موجود شهری، از جمله مسئله سدمعبر مرتبط با اقتصاد مردم است ولی برخی از مشکلات، از جمله ترافیک شهری و عدم تناسب المان های شهری با فرهنگ و میراث شهر ارومیه مربوط به عدم مدیریت صحیح است.

 وی افزود: البته در بحث سدمعبر نیز نظارت موثری وجود ندارد  در بسیاری از موارد مشاهده می کنیم باوجود اینکه داخل مغازه خالی است، پیاده رو و محل تردد مردم را اشغال کرده اند.

دیگر خبرها

  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
  • ماجرای دست زدن یک انگشتی بچه ها در تلویزیون از زبان عمو قناد |‌ ویدئو
  • آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب
  • توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • بیانیه بانک شهر درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس
  • توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • (ویدئو) سانسور جنجالی سکانس ابراز عشق شوهر به همسرش در تلویزیون؛ «دوست دارم» ممنوع!
  • توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم
  • مقایسه حرف‌های خیابانی در وقت خداحافظی و جا زدن!
  • جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم (فیلم)