Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی وبرخی دیگر از بازیکنان سابق فوتبال ایران جمعه صبح‌ها را برای انجام یک تمرین مهیج از دست نمی‌دهند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته و در بحبوحه اعلام اخباری درباره مهاجرت علی کریمی به کشور کانادا تصاویری از حضور جادوگر فوتبال ایران کنار جواد کاظمیان، امین منوچهری و چند نفر دیگر منتشر شد که در کناره جاده سلامتی مجموعه ورزشی انقلاب مشغول به انجام تنیس فوتبال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی تصور کردند این تصاویر آخرین باری است که از علی کریمی در ایران دیده می‌شود و شاید او کشور را به مقصد کانادا ترک کند. حالا اما ظاهرا این تفریح در روزهای جمعه برای کریمی و رفقا ادامه دار شده است.


صبح امروز نیز کریمی، کاظمیان و منوچهری به انجام تنیس فوتبال مهیج در زمین چمن کنار باشگاه اکسیژن مجموعه انقلاب پرداختند. جالب اینکه امروز اشپیتیم آرفی بازیکن آلبانیایی سابق پرسپولیس و محمد پروین نیز آنها را همراهی کردند. به نظر می‌رسد این رونددر هفته های آینده نیز ادامه داشته باشد و جادوگر و دوستانش به انجام این تنیس فوتبال مهیج بپردازند.

 

علی کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، دومین روز از رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در شرایطی به میزبان اردن برگزار شد که طی آن تیم دختران و پسران کشورمان برابر تیم‌های بحرین و کویت به پیروزی رسیدند.

در مسابقات دختران، شایلین ظفریکایی و لاوین حکیمی در دیدارهای انفرادی برابر رقبای خود به پیروزی دست یافتند، تیم دو نفره ایران نیز با ترکیب شایلین ظفریکایی و لاوین حکیمی از سد بحرین گذشتند تا این بازی ۳ بر صفر به سود ایران تمام شود.

در بخش پسران، آراد زینلی و امیرکسری رنجبر در دو دیدار انفرادی رقبای کویتی خود را شکست دادند، نمایندگان کشورمان در دیدار دونفره نیز برابر حریف پیروز از زمین بازی خارج شدند تا این بازی نیز با برد ۳ بر صفر ایران همراه باشد.

گفتنی است امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می‌دهند. در بخش پسران تیم‌های ایران، کویت، اردن، و عراق در گروه اول و تیم‌های سوریه، عربستان، بحرین و لبنان در گروه دوم قرار دارند. در بخش دختران نیز تیم‌های ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین در یک گروه به مصاف هم می‌روند.

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6087952

دیگر خبرها

  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • 10 تا از تقلب هایی که در فوتبال انجام شد ولی کسی ندید (فیلم)
  • عملیات وعده صادق، اثبات قدرت پوشالی صهیونیستها بود
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم