Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:17:39 GMT

فتنه‌گران بدانند مردم دست از انقلاب برنمی‌دارند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۷۳۳۴

فتنه‌گران بدانند مردم دست از انقلاب برنمی‌دارند

ایسنا/قزوین امام جمعه موقت قزوین گفت: در حوادث اخیر بسیاری از فتنه‌گران با پوشاندن چهره تلاش کردند تا شناسایی نشوند و با عنوان بنزین مردم را به خیابان ریختند و امکانات مردم را به آتش کشیدند؛ ولی مردم با بصیرت نقاب از چهره فتنه‌گران برداشتند و پای انقلاب خود ایستادند.

حجت‌الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نمازجمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: فتنه‌گران بدانند این ملت از این انقلاب دست برنمیدارند، انقلاب اسلامی رژیم ۲۵۰۰ ساله طاغوت را به زباله‌دان تاریخ انداخت به همین جهت مستکبران که با ترور ۱۷ هزار نفر و به راه انداختن جنگ تحمیلی راه به جایی نبردند فتنه را در پیش گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمن فتنه ۷۸، ۸۸ و ۹۸ را در صورت داد ولی باز هم راه به جایی نبرد چون ملت پای انقلاب خود ایستاده‌اند؛ فتنه‌گران با غبارآلودکردن فضا تلاش داشتند تا چهره کریه آنان دیده نشده و شناخته نشوند.

امام جمعه موقت قزویت تصریح کرد: در اتفاقات اخیر بسیاری از فتنه‌گران با پوشاندن چهره تلاش کردند تا شناسایی نشوند و با عنوان بنزین مردم را به خیابان ریختند و امکانات مردم را به آتش کشیدند؛ ولی مردم با بصیرت نقاب از چهره فتنه‌گران برداشتند.

وی یادآور شد: شانزدهم آذرماه روز دانشجو است؛ قرار بود دشمن فتنه ۹۸ را با عنوان دانشجویان آغاز کنند که عده‌ای بهانه بنزین را به دست آنان داده و فتنه ۹۸ را زودتر آغاز کردند.

قابل عنوان کرد: فتنه‌گران بدانند این ملت علاوه بر شهدای سپاه و ارتش بیش از ۹۲ هزار شهید بسیجی تقدیم انقلاب کرده و همواره پای انقلاب و آرمانهای امام راحل ایستاده‌اند.

وی ضمن تبریک میلاد امام عسکری (ع) گفت: خلفای بنی عباس وقتی دیدند که پیش‌بینی‌های پیامبر در خصوص ائمه اطهار(ع) محقق شده است در تلاش بودند تا از تولد منجی عالم بشریت جلوگیری کنند به همین جهت امام را در محله نظامی در شهر سامرا سکنی و تحت نظر قرار دادند.

به گزارش ایسنا،‌ امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: امام حسن عسکری(ع) دو اقدام را جامه عمل پوشاند نخست آنکه این امام همام در شهرهای مختلف نمایندگانی داشتند تا مردم به آنان مراجعه کنند بدین‌واسطه مردم آگاه شدند که در دوران غیبت چه باید بکنند.

وی افزود: حفظ جان امام زمان(عج) مأموریت دیگر امام‌حسن عسکری (ع) بود چراکه دشمن در منزل امام نیز مأمور گمارده بود.

قابل به وفات حصرت معصومه(س) اشاره و عنوان کرد: یکی از درس‌های ایشان درس ولایت‌پذیری است و هجرت ایشان علمی و اعتقادی بود و در حال حاضر شهر قم به پایگاه علمی شیعه مبدل شده است.

امام جمعه موقت قزوین به ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: تا روز گذشته ۸۰۰۰ نفر برای انتخابات ثبت‌نام کردند، چگونه نمایندگانی که در چهار سال گذشته نماینده مردم در مجلس بودند دوباره می‌خواهند در این عرصه وارد شوند، دستاورد مجلس در چهار سال گذشته چه بوده است؟ آنان برجام را به تصویب رساندند که حاصلی برای ملت در پی نداشت و بعد از چهار سال به این نتیجه رسیدند که دستاورد برجام مضاعف شدن تحریم‌ها بوده و تنها راه نجات کشور استقامت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید بیدار باشند و به آن‌ها رأی ندهند؛ باید پرسید چرا نمایندگان مجلس به وظیفه ذاتی خود که نظارت و تذکر است عمل نکرده‌اند که ما امروز شاهد پرونده‌های مفاسد اقتصادی باشیم.

انتها پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نمازجمعه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آیت الله نورمفیدی در این دیدار علما و روحانیت را پناه مردم دانست و افزود: همه ما باید خیران و مردم را به سمت احداث مسکن محرومان سوق دهیم.    

او گفت: امام (ره) حساب صد بنیاد مسکن را با هدف مشارکت مردم برای ساخت مسکن محرومان حتی با هزینه اندک تاسیس کرده است.  
سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اقدامات خوب عمرانی و مسکن روستایی بنیاد مسکن باید به مردم اطلاع رسانی شود.

او ادامه داد: در نوسازی مسکن روستایی گلستان ۵۵ درصد پیشرفت دارد، اما در کشور این رقم ۵۳ درصد است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان هم گفت: در دو سال گذشته ساخت بیش از ۱۴ هزار مسکن در راستای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها آغاز شد.
او افزود: هفتاد درصد خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام خمینی گلستان صاحب خانه شدند و سی درصد باقیمانده هم تا پایان سال ۱۴۰۴ صاحبخانه می‌شوند.

حسینی همچنین خبر داد: گلستان در نوسازی و بازسازی واحد مسکونی رتبه سوم کشور را داراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

                                      

 

 

دیگر خبرها

  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی قاطع‌تر است
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • چرا روز ارتش؟