Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین نوفرستی با بیان اینکه دانشجویان در گام دوم انقلاب نقش تاثیرگذاری دارند،گفت: آنچه امرزه از دانشجویان در دانشگاه‌ها توقع می‌رود آرمان خواهی اسلام ناب محمدی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های امروز نماز جمعه شهر بیرجند، اظهار کرد: راه خدا راهی است که پیامبران الهی در طول تاریخ به ما نشان داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ان‌شاءالله خدا کمک کند با تکیه بر آیات الهی در مسیر مستقیم و حق حرکت کنیم.
 

روز دانشجو ماهیت ضد استکباری و مبارزه دارد

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو، بیان کرد: روز دانشجو ماهیت ضد استکباری و مبارزه دارد.

 

نوفرستی عنوان کرد: دانشجویان باید در فضای دانشگاه برای سیلی زدن بر آمریکا و استکبار متحد باشند اما برخی ها به فکر ایجاد تعارض بین دانشجویان و نظام هستند و در این راستا تلاش می‌کنند.


توقع از دانشجویان آرمان خواهی اسلام ناب محمدی است

وی با بیان اینکه دانشجویان در گام دوم انقلاب نقش تاثیرگذاری دارند، تصریح کرد: آنچه امرزه از دانشجویان در دانشگاه‌ها توقع می‌رود آرمان خواهی اسلام ناب محمدی است.

 

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: باید در فضای دانشگاه بین دانشجویان گفتمان انقلابی برای دفاع از نظام، انقلاب اسلامی و کشور وجود داشته باشد.

 

نوفرستی تاکید کرد: دانشجوی انقلابی از طهارت روح، اعتماد به نفس، اندیشه درست و بسیاری ویژگی‌های مثبت برخوردار است و همواره شعارش عدالت خواهی است.

 

وی با بیان اینکه دانشجوی انقلابی باید با تفکر و تعقل در دانشگاه اثر گذار باشد، تصریح کرد: از دانشجویان و اساتید دانشگاهی انتظار است انقلابی بوده و به فکر ایجاد تحولات مثبت در محیط دانشگاه و جامعه باشند.

 

امام جمعه موقت بیرجند گفت: جوانان و دانشجویان انقلابی باید مواظب باشند در جامعه جای جلادان و ظالمان با مظلومان عوض نشود.
 

استکبار جهانی و صهیونیست جلادان اصلی حوادث اخیر

نوفرستی با اشاره به حواث اخیر در کشور، بیان کرد: در راس حوادث اخیر استکبار جهانی و صهیونیست جلادان اصلی هستند. ایادی آنها در منطقه هزینه‌های آنان را قبول کردند و به آنها آموزش‌های متعدد دادند و سرسپرده‌های آنان در نقاط مختلف کشور همراهیشان کردند. 

 

وی با بیان اینکه دستگاه قضا باید با آنهایی که وابسته به غرب هستند در جایگاه خود برخورد کند، گفت: دستگاه قضایی باید عدالت علوی و اسلامی طبق توصیه های مقام معظم رهبری به برنامه های سایرین توجه داشته و چاره اندیشی کند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه فضای مجازی به دنبال این است که مشکلات را بر گردن مقام معظم رهبری بگذارد، خاطرنشان کرد:  مقام معظم رهبری در روز دوم حادثه به زیبایی خط مردم را از اشرار جدا کردند. دشمنان اصلی را معرفی کردند. مردم ولایت مدار که برای اصل نظام خون دادند به مقام معظم رهبری لبیک گفته و به میدان آمدند.اما دشمن راضی نشد و سوالاتی از قبیل اینکه مقام معظم رهبری چرا از قانون حمایت کردند را مطرح کرد.

 

نوفرستی با بیان اینکه برخی عنوان می‌کنند چرا مقام معظم رهبری از قانون حمایت می‌کنند، افزود: اگر اینگونه نباشد سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به مشکلات سال 1396 نیز گفت: باید هوشیار بود و با تحلیل درست دشمن را شناخت.

 

امام جمعه موقت بیرجند عنوان کرد: در فتنه اخیر آمریکا، رژیم صهیونستی، ایادی آنان در غرب و کسانی که حاضر نیستند با اندیشه رهبری همراه شوند بلکه به عنوان پیاده نظام دشمن فعالیت دارند شرایط کشور را ناآرام کردند و آنها همگی جلادان، فتنه گران و ظالمان بودند.
 

مردم باید مطالبه‌گری خود را از دولت داشته باشند

نوفرستی با بیان اینکه مردم باید مطالبه‌گری خود را از دولت داشته باشند، گفت: از دولت انتظار داریم برای کاهش وابستگی‌ها به غرب، کاهش فساد، اصلاح نظام پولی و توجه به قشر مستضعف تلاش کند.

 

وی با بیان اینکه مستضعف کسی است که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است، گفت: همیشه در موقعیت‌های حساس مردم و مستضعفان هستند که با هوشیاری وارد میدان می‌شوند.
 

هر کجا سیلی خوردیم از عدم دقت انتخاب مناسب بوده است/ لزوم انتخاب اصلح و انقلابی 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به انتخابات پایان سال، بیان کرد: هر کجا سیلی خوردیم از عدم دقت انتخاب مناسب بوده است.

 

نوفرستی با تاکید بر اینکه باید در انتخاب اصلح خیلی دقت کنیم، گفت: جمهوری اسلامی این امکان را برای مردم فراهم کرد که خود حق انتخاب داشته باشند و حال لازم است با انتخاب اصلح نماینده انقلابی را انتخاب کرد.

 

وی افزود: ان‌شاءالله شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم و با انتخاب اصلح شاهد حضور نمایندگان انقلابی و به تبع آن مجلس انقلابی در سطح کشور باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، رئیس انجمن پاورلیفتینگ استان خوزستان با بیان اینکه در این رقابت‌ها بیش از ۱۵۰ شرکت‌کننده در قالب ۲۲ تیم از ۱۷ شهرستان حضور داشتند، گفت: این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان، به میزبانی مسجدسلیمان برگزار شد.

رضا حسین‌پور شناسایی برترین‌ها و منتخبان تیم استان برای حضور در رقابت‌های کشوری را از اهداف برگزاری این رقابت‌ها برشمرد و افزود: این مسابقات در دو بخش با لوازم و بدون لوازم باکیفیت بسیار خوبی و با حضور قهرمانان خوب استان برگزار شد و جا دارد از میزبانی بسیار خوب این دور از مسابقات و از آقای شهنی فیض ریاست محترم اداره ورزش شهرستان و رئیس هیات بدنسازی مسجدسلیمان و همچنین کادر اجرایی انجمن پاورلیفتینگ تشکر و قدردانی کنم.

وی در خصوص نحوه اعزام تیم به مسابقات کشوری بیان کرد: معمولاً سؤالی که همیشه از سوی برخی ورزشکاران از ما پرسیده می‌شود که چرا در مسابقات استانی مقام می‌آوریم؛ ولی به مسابقات اعزام نمی‌شویم؟ باید خدمت این دسته از ورزشکاران عرض کنم که درست است که کسب عنوان در مسابقات استانی ملاک است؛ اما مهم‌ترین فاکتور ما برای اعزام به مسابقات میزان وزنه ثبت شده توسط ورزشکار است و رکورد آن ورزشکاری که در مسابقات استانی مقام می‌آورد با رکوردهای اول تا پنجم سطح کشور مقایسه می‌شود و همیشه بهترین رکوردها را به جهت کسب عنوان برای استان عزیزمان در میادین ملی اعزام می‌کنیم حتی افرادی که تا سوم و چهارمی هم شانس دارند در کنار تیم خواهند بود.

حسین‌پور در ادامه گفت: جلسه انجمن در طی روزهای آینده برگزار می‌شود که نفرات برتر این مسابقات را توسط کمیته فنی انجمن مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و وزنه‌های را که ثبت کرده‌اند را با وزنه‌های ثبت شده ادوار گذشته در سطح کشور مقایسه می‌کنیم و بهترین رکوردها که شانس مدال خواهند داشت با حمایت آقای قاسمی ریاست محترم هیات استان که همیشه یارویاور ما بودند به مسابقات کشوری اعزام خواهیم کرد.

رئیس انجمن پاورلیفتینگ خوزستان در خصوص برنامه‌های آتی انجمن در سال ۱۴۰۳ بیان کرد: برگزاری دوره های مربیگری، داوری، همسان سازی داوری در پاورلیفتینگ و همینطور در بخش بانوان ان شالله مسابقات پرس‌سینه بانوان را خواهیم داشت که در اوایل خرداد خواهد بود، تاریخ دقیق و بخشنامه مسابقات از سوی هیات استان اعلام خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897553

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است