Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی 46 ساله منچستریونایتد از شاگردانش خواسته است تا سطح بالای بازی خود را حفظ کنند. 

طرفداری- اوله گونار سولسشر در نشست خبری خود قبل از بازی حساس منچسترسیتی-منچستریونایتد در هفته شانزدهم لیگ برتر شرکت کرد.

در ادامه مباحث مطرح شده در این نشست را به نقل از MEN می‌خوانید:

پوگبا و مارسیال

قطعا امیدوار هستیم آنتونی را برای دقایقی در اختیار داشته باشیم؛ اطمینان ندارم در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پل نه، قادر به بازی کردن نیست. البته او کار درون زمین چمن را آغاز کرده است. گفته بودم قبل از پایان 2019، پس امیدوارم هر چه سریع‌تر و قبل از پایان سال او را ببینیم.

دربی

دربی منچستر همیشه خاص است ولی نمی‌توان گفت این بار اهمیت بیشتری دارد... البته قطعا برای طرفداران این طور است. آن‌ها در بازی خانگی فوق العاده بودند و قطعا روز شنبه صدای آن‌ها را خواهیم شنید.

آیا نسبت به تیمی که در ماه آوریل در شهرآورد شکست خورد، تیم بهتری در اختیار داری؟

اعتماد به نفس چیز عجیبی در فوتبال است. بردی مثل چهارشنبه شب که عملکرد و نتیجه‌ لازم را به همراه داشت می‌تواند خیلی تاثیر گذار باشد. از بچه‌ها شناخت دارم و آن‌ها آماده این بازی خواهند بود. فکر نمی‌کنم 24 ساعت استراحت کمتر هم اهمیتی برای آن‌ها داشته باشد. روز گذشته بازیکنان خسته بودند و به ریکاوری پرداختیم. امروز دوباره آماده می‌شویم و هنوز جلسه تمرینی را پشت سر نگذاشته‌ایم. انتظار دارم به خوبی خوابیده باشند و دوباره خنده را بر لب‌های آن‌ها ببینم.

در طول فصل چند نتیجه خوب گرفته‌اید؛ چرا نتوانستید به روند خوب‌تان ادامه دهید؟

می‌توان گفت مقابل بهترین تیم انگلیس قرار می‌گیریم و بازی سختی پیش رو داریم ولی به ثبات نیاز داریم. قبلا هم گفتم این فرصتی برای همه است تا شک و تردید‌ها را به باور و ایمان تبدیل کنند. اگر بتوانیم مثل بازی با تاتنهام عملکرد خوب دیگری داشته باشیم، می‌توانیم با نتیجه گرفتن اتحاد را ترک کنیم. مردم می‌گویند چرا در سایر بازی‌ها خوب نتیجه نمی‌گیرید اما لیگ برتر صرف نظر از حریفی که مقابل آن قرار می‌گیرید سخت است و جزییات نتیجه را تعیین می‌کند. فکر می‌کنم این یک تعریف و تمجید از لیگ باشد. سیتی، لیورپول و لستر تیم‌های با ثباتی هستند ولی رقابت بین سایر تیم‌ها فشرده است. 

آیا چالش رشفورد این است که مثل آگوئرو و واردی در هر بازی گلزنی کند؟

در حال حاضر این کار را انجام می‌دهد و این که گل بازی با استون ویلا به نامش ثبت نشد از دست من خارج است. با زدن 10 گل در 11 بازی اخیر یا چیزی در همین حدود، در حال حاضر ثبات دارد اما این طور نبوده است که در یک بازی 4 گل بزند و سپس دو-سه بازی را بدون گل پشت سر بگذارد. حالا دائما فرصت‌هایی به دست می‌آورد و خودش را در موقعیت خوبی قرار می‌دهد. چهارشنبه باورنکردنی بود و امیدوارم باز هم شاهد چنین نمایشی از او باشیم.

نظرت راجع به حواشی پدید آمده در فوتبال ایتالیا در خصوص نژادپرستی و همچنین کریس اسمالینگ؟

اول از همه که تیتر را می‌بینی، از خودت می‌پرسی آیا درست می‌بینم؟ این بدترین تیتری است که تا به حال دیده‌ام و ما به تازگی با کریس در ارتباط بوده‌ایم، پس می‌داند که از او و همین طور روملو (لوکاکو) حمایت خواهیم کرد. من از کار شما سر در نمی‌آورم ولی حداقل اینجا از این خبرها نیست. باید این قضایا را منقرض کنیم. کریس در آنجا فوق العاده کار کرده است و می‌دانیم که تغییر محیط می‌تواند خوب یا بد باشد. اما کریس از آن دسته افرادی است که چالش‌ها را می‌پذیرند و حالا از تجربیات و زندگی جدیدش در آنجا لذت می‌برد. خوشحالم که می‌توانیم ببینیم چه بازیکن سطح بالایی است. آیا اسمالینگ به اینجا بر می‌گردد؟ بله.

از زمانی که خودت بازی می‌کردی تا الان، بازی دربی چقدر متحول شده است؟

حداقل حالا هر سال با هم بازی می‌کنیم! وقتی خودم بازیکن بودم، مدت زیادی طول کشید تا در دربی منچستر بازی کنم. اوضاع عوض شده است و حالا منچسترسیتی نسبت به زمان بازی کردن من تیم بهتری است. کلا فوتبال تغییر کرده است. آن زمان مجاز بودید از هر زاویه‌ای تکل بزنید اما حالا موشکافی بیشتری در کار است و بیشتر یک بازی تاکتیکی و تکنیکی است تا فیزیکی و ذهنی. در دربی باید مثل یک دربی بازی کرد. ما بسکتبال بازی نمی‌کنیم و آماده‌ایم تا در صورت نیاز، سبک خودمان را وفق بدهیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم

به گزارش قدس آنلاین؛ فراز کمالوند عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهارکرد: بازی با پرسپولیس قطعا بازی بسیار مهمی است. حریف قدرتمند است و همیشه مدعی قهرمانی بوده است.

او ادامه داد: پرسپولیس، تیم منسجمی است که در هفته‌های گذشته نیز نتایج خوبی گرفته است. ضمن این که پرسپولیس تمام بازیکنانش را در اختیار داشته است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما هم به خاطر شرایط جدولی‌مان باید با تمام وجود بازی کنیم. برد و باخت نفت رابطه مستقیم با زندگی مردم آبادان دارد که امیدوارم بازیکنان متوجه این مهم باشند. ما امتیازات زیادی از دست داده‌ایم و فردا محکوم به برد هستیم. امیدوارم سکوها فردا پُر شوند و هواداران از تیم حمایت کنند. هفت فینال پیش‌رو داریم که در هفت مسابقه با تمام توان تلاش خواهیم کرد و می‌جنگیم.

او بیان کرد: واقعا از چهارم فروردین چیزی کم نگذاشته‌ام و از آبادان خارج نشده‌ام اما متاسفانه نقاط ضعف زیاد بوده است. در بازی با استقلال خوزستان تیم برتر بازی بودیم و با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.

کمالوند گفت: مردم بدانند موجودی ما همین است ولی سعی می‌کنیم از موجودی خودمان استفاده کنیم. امیدوارم لطف خدا شامل حال‌مان باشد. فردا بازی بسیار سختی داریم. بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند.

او تاکید کرد: ما به تک تک امتیازات نیاز داریم. روحیه محافظه کارانه ندارم‌ و برای برد راهی بازی فردا هستیم.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • انتقام شدید سعید واسعی از تیم سابق
  • تراکتور، حسرت پیروزی در 1403
  • پوچتینو: پالمر قدردان گواردیولا است؛ وجود لیمو در دفترم خرافه نیست
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم