Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل ــ هزاران فلسطینی، امروز برای مقابله با یهودی‌سازی و محافظت از مسجد ابراهیمی نماز صبح را در این مکان در شهر الخلیل اقامه کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری آنانولی، هزاران نفر از مردم فلسطین، امروز جمعه برای مقابله با یهودی‌سازی و محافظت از مسجد ابراهیمی نماز صبح را در این مکان مقدس اقامه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلسطینیان پیش از نماز صبح با سر دادن تکبیر و شعارهای دینی به سوی این مسجد حرکت کردند.

حفظی ابوسنینه، مدیر مسجد ابراهیمی با اشاره به اینکه خطرات علیه شهر الخلیل و مسجد ابراهیمی طی روزهای گذشته افزایش یافته است، گفت: اسرائیل با استفاده از هر روشی به یهودی‌سازی این مسجد ادامه داده و افزایش یورش شهرک‌نشینان یهودی نیز گویای آن است.

وی افزود: ما از حضور امروز نمازگزاران و آغاز کمپین «فجر بزرگ» که برای محافظت از مسجد ابراهیمی راه اندازی شده، استقبال می‌کنیم و فلسطینیان را به حضور در این مسجد طی روزهای آینده فرا می‌خوانیم.

او ادامه داد: این مسجد کاملاً اسلامی است و هیچ حقی برای غیرمسلمانان در آن وجود ندارد. اسرائیل اشغالگر به زور آن را تصرف کرده است.

هزاران تن از شهرک‌نشینان در اواخر ماه گذشته میلادی به مناسبت جشن مذهبی یهودی «ساره» به مسجد ابراهیمی تحت حمایت نظامیان صهیونیست یورش برده و در صحن این مکان مقدس به فلسطینیان حمله کردند. پس از آن درب ورودی مسجد را به روی مسلمانان بسته و مانع پخش اذان شدند.

همچنین رسانه‌های عبری چند روز پیش گزارش دادند که یک شهرک‌ صهیونیست‌نشین در مرکز شهر الخلیل احداث خواهد شد.
  انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا فلسطین اسرائیل مسجد ابراهیمی یهودی سازی الخلیل قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف یک حزب صهیونیست به کشتار بی‌دلیل فلسطینیان

میراو میکائیلی، رئیس حزب چپ‌گرای کارگر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعتراف کرد که تیپ نتسیح یهودا، که واشنگتن ادعا می‌کند قصد دارد علیه آن تحریم‌هایی اعمال کند، فلسطینی‌ها را بدون دلیل واقعی می‌کشد و یا اسرا را آزار می‌دهد.

براساس گزارش القدس العربی، این مطلب در پستی از سوی میکائیلی در پلتفرم «X» در واکنش به ادعای واشنگتن مبنی بر اعمال تحریم‌ها علیه این تیپ صهیونیستی به دلیل نقض حقوق بشر علیه فلسطینیان در کرانه باختری منتشر شد.

رئیس حزب کارگر رژیم صهیونیستی گفت: تبلور تحریم‌ها علیه تیپ نتسیح یهودا اقدامی خطرناک، سخت و به شدت نگران کننده است. پاسخ به این تحریم‌ها باید از طریق شناخت واقعیت و درک این باشد که رفتار اسرائیل در سرزمین‌های فلسطین ادامه نخواهد یافت.

 این مقام صهیونیست تاکید کرد که رفتار‌های خشن و فاسد تیپ نتسیح یهودا از سال‌ها پیش شناخته شده است و از دو سال پیش هیچ اقدامی برای جلوگیری از آن انجام نشده است.

میکائیلی افزود: نتسیح یهودا یک تیپ در ارتش اسرائیل است که باید سال‌ها پیش منحل می‌شد. او تایید کرد که این گردان از جوانان تپه (جنبش راست افراطی صهیونیستی) تشکیل شده است.

میکائیلی در خصوص رویکرد این تیپ گفت: تیپی است که خشونت شهرک نشینان را آموزش می‌دهد و بدون دلیل واقعی فلسطینی‌ها را می‌کشد و اسرای فلسطینی را مورد ضرب و شتم و آزار قرار می‌دهد.

ادعای آمریکا مبنی بر تحریم این تیپ صهیونیستی در حالی رخ می‌دهد که پیش از این یک رسانه‌ی آمریکایی فاش کرد کارکنان وزارت خارجه آمریکا از آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور می‌خواهند نظامیان صهیونیستی را که در کرانه باختری مرتکب قتل و تجاوز شده‌اند را مجازات کند، اما وزیر خارجه آمریکا هیج اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • اعتراف یک حزب صهیونیست به کشتار بی‌دلیل فلسطینیان
  • ناپدید شدن هزاران نفر در غزه بعد از عقب‌نشینی صهیونیست‌ها
  • تشدید اختلافات بین یهودیان آمریکا به دلیل جنگ غزه