Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@04:45:47 GMT

حقوق بشر از ابزارهای فشار علیه کشور ما است

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۷۴۴۷

حقوق بشر از ابزارهای فشار علیه کشور ما است

امام جمعه قیدار گفت: موضوع حقوق بشر همواره ابزار و اهرم فشار کشورهاى غربى علیه جمهورى اسلامى ایران و از بهانه‌هاى اعمال تحریم‌هاى ظالمانه آمریکا و کشورهاى غربى محسوب می‌شود،

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به جدی گرفته نشدن نرخ رشد جمعیت توسط مسؤولان به عنوان یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری اظهار کرد: ایشان بارها در این زمینه به مسؤولان هشدار و تذکر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قیدار با بیان اینکه در سال‌های اخیر به ویژه بعد از سال ۹۵ عناصری مشکوک و نفودی به نام پژوهشگر و محقق، با دستکاری در آمارها، تلاش کردند، حرکت کشور را در حوزه رشد جمعیت رو به جلو نشان دهند، افزود: گویا هدف از این دستکاری جلب اعتماد مسؤولان و ایجاد غفلت و اشتباه محاسباتی برای حرکت به سمت پیر شدن جمعیت ایران اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه رهبر عزیز، با آن بصیرت و هوشمندی الهی، نخستین کسی بودند که به این تحرکات مشکوک نفوذی‌های دشمن و آمارهای غلط جمعیتی که داده بودند تردید کردند و مسؤولان را به بازنگری فراخواندند، تصریح کرد: در روزهای اخیر، نامه‌‏ای که از سوی وزیر بهداشت به رهبر انقلاب اسلامی نوشته شد، صحت نگرانی‌‏ها و دغدغه‏‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی در موضوع جمعیت و نفوذ عناصر بیگانه و غلط بودن آمارها را تایید کرد.

وی با سوال برانگیز دانستن اعتماد مسؤولان در یک مسئله بسیار مهم مانند محاسبه نرخ باروری در دو سرشماری اخیر، به دو نفر که هر دو تحصیل‏کرده استرالیا هستند، و روابطی با صندوق جمعیت سازمان ملل دارند و هر دو اکنون به دلیل اتهامات امنیتی تحت محاکمه و ممنوع الخروج هستند، افزود: این وقایع، نتیجه جدی نگرفتن فرمایشات رهبر حکیم انقلاب در مورد نفوذ است.

وی به در پیش بودن 16 آذر به عنوان روز دانشجو اشاره کرد و  ادامه داد: این روز در تاریخ ایران یادآور حماسه بزرگ استکبارستیزی دانشجویان در کشور است که هر ساله به عنوان یکی از مقاطع حساس تاریخ انقلاب مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امروز رسانه‏‌هاى دشمن و برخی رسانه‏‌هاى داخلى وابسته به دشمن در صدد  تحریف واقعه‌‏اى ضد آمریکایى را که در آن دانشجویان را به جرم مخالفت با سلطه‏ آمریکا به شهادت رسیدند هستند، ادامه داد: یک عده غربگرا در ایران وقیحانه سعی می‌کنند جنبش‏‌هاى دانشجویى و روز دانشجو را به نفع آمریکا و غرب مصادره کنند، اما باید بدانند که جریان‏‌هاى اصیل و غیر وابسته دانشجویى، از وابستگى به مستکبران و ستمگران بیزار هستند و  راه و آرمان‏‌هاى دوستان شهیدشان را ادامه خواهند داد.

وی به نام‌گذاری 19 آذر به عنوان روز جهانی حقوق بشر اشاره و تصریح کرد: این روز از لحاظ نام‌گذاری، مضحک‌ترین روز سال است، چرا که آمریکا و کشور‌های اروپایی که جرم‌ها و جنایت‌های بسیار بزرگی را در جنگ جهانی دوم به وجود آورده بودند، برای سرپوش‌گذاری بر روی آن‌ها روز 19 آذر را روز حقوق بشر نام‌گذاری کردند.

وی با تاکید بر اینکه موضوع حقوق بشر همواره ابزار و اهرم فشار کشورهاى غربى علیه جمهورى اسلامى ایران است و از بهانه‌هاى اعمال تحریم‌هاى ظالمانه آمریکا و کشورهاى غربى محسوب می‌شود، گفت: در منطق حقوق بشر غربى اعدام قاتلین، نقض حقوق بشر است! ولى کشتار مردم مسلمان بی‌گناه با بمب‌هاى فسفرى و خوشه‌اى و شیمیایى و.... عین دفاع از حقوق بشر است! در منطق حقوق بشر غربی مظلوم اصلا  بشر محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام/73004/ق40

منبع: فارس

کلیدواژه: حقوق بشر امام جمعه رشد جمعیت انقلاب اسلامی نماز موسوی روز دانشجو امریکا انحراف فشار بهانه سرپوش خوشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

«نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می کند.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت اگر کشور دیگری هم در دنیا به سفارت آمریکا در هر جا حمله کند، آیا آمریکا ساکت می ماند؟ در این صورت آمریکا به آن کشور حمله می کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا نسبت به هر گونه تشدید تنش از جانب نتانیاهو علیه ایران هشدار داد و گفت: اگر رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ به حمله ایران باشد، جنگ جهانی سوم به راه می افتد.

کد خبر 6080151

دیگر خبرها

  • بیانیه ضد ایرانی جو بایدن
  • چرا حقوق و مالیات‌ها متناسب نیست؟
  • چرا حقوق و مالیات‌ها در کشور متناسب نیست؟
  • فلسطین: برای جلوگیری از گرسنگی مردم غزه باید اسرائیل را تحت فشار قرار داد
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • فضاى ورزش دانش آموزى استان آذربایجان‌غربی ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافته است
  •  آذربايجان‌غربى در اجراى طرح شهيد سليمانى در رتبه‌هاى برتر كشور قرار دارد
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید