Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم اهورا بهبهان در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال مقابل حریفش پیروز شد. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بازی‌های عقب افتاده هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز پنجشنبه 14 آذرماه با حضور تیم‌های شرکت کننده در نقاط مختلف کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته تیم اهورا بهبهان در خانه میزبان تیم آذرخش بندرعباس بود که توانست تیم حریف را شکست دهد و امتیاز کامل این بازی را به دست آورد.

در این بازی تیم اهورا بهبهان با نتیجه 2 بر یک تیم آذرخش بندرعباس را مغلوب کرد تا در این بازی عقب افتاده 3 امتیاز کامل را در خانه نگه دارد.

تورنمنت سه جانبه فوتسال| پیروزی پر گل بلاروس مقابل اسلوواکیسقوط دو پله‌ای فوتسال ایران در جدیدترین رده‌بندی جهانیتورنمنت سه جانبه فوتسال| شکست ایران در گام دوم/ بلاروس قهرمان تورنمنت مشهد شد

در این بازی سجاد مسیحی و نعیم سیاری برای اهورا بهبهان گلزنی کردند تا دوباره شادی را به هواداران این تیم محبوب و پرطرفدار در لیگ برتر فوتسال هدیه کنند.

با این برد شیرین اهورا بهبهان 20 امتیازی شد و در رده دهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/ ع

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ویتنام و چین در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا در حالی تایلند برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر ویتنام همراه بود.

ویتنام که بازی نخست خود را مقابل میانمار مساوی کرده بود حالا با چهار امتیاز در گروه A منتظر سایر بازی‌های هم‌گروهی های خود است.

چین نیز با پذیرش دومین شکست خود مقابل ویتنام همچنان در قعر جدول حضور دارد که باعث حذف زودهنگام این تیم از حضور در دور بعدی جام ملت‌های فوتسال آسیا می‌شود.

کد خبر 6082401

دیگر خبرها

  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • آرتتا: در ماه آوریل فاصله آرسنال با بهترین تیم‌های تاریخ مشخص می‌شود
  • فوتسال جام ملت‌های ۲۰۲۴؛ برتری ویتنام مقابل چین
  • چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • درخشش پسر دهه هشتادی شمسایی
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال