Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@14:00:51 GMT

تیراندازان المپیکی قهرمان شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۷۷۱۳

تیراندازان المپیکی قهرمان شدند

هفته چهارم لیگ برتر تیراندازی آقایان با قهرمانی تیراندازان المپیکی همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی آقایان با حضور 7 تیم به میزبانی تیم نزاجا برگزار شد که در بخش تیمی رشته تفنگ بادی، تیم های زائر، مقاومت و ساچمه بیژن با غلبه بر تیم های فولاد مبارکه سپاهان، نزاجا، شرکت ملی حفاری به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش تیمی تپانچه بادی نیز، تیم های ساچمه بیژن، مقاومت و فولاد مبارکه سپاهان با برتری در مقابل تیم های شرکت ملی حفاری، نزاجا و زائر به پیروزی دست یافتند.

با برگزاری فینال رشته تفنگ بادی، مهیار صداقت تیرانداز المپیکی کشورمان از تیم زائر موفق شد در جایگاه اول بایستد و امیر محمد نکونام و حسین باقری هر دو از نزاجا دوم و سوم شدند.

در فینال تپانچه بادی نیز، جواد فروغی دیگر تیرانداز المپیکی کشورمان هم از تیم مقاومت با کسب بالاترین امتیاز اول شد و مهدی موسوی و وحید گل خندان هر دو از ساچمه بیژن در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این رقابتها تیم شهرداری اردبیل در قرعه استراحت به سر می برد.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور رضا ملک محمدی دبیر، سعید مرادی رییس کمیته امور بین الملل، مسعود کلهر خبره ورزشی، سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی شهرداری فدراسیون تیراندازی لیگ برتر مسابقات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمیرم گفت: با بارش اولین برف در سال گذشته مسیر گردنه بیژن به مدت شش ماه مسدود شده بود که با درخواست‌های مردمی با وجود اینکه هنوز استاندار‌های جاده‌ای در این مسیر اجرا نشده جاده باز شد.


احسان قادری افزود: با وجود بارندگی در روز‌های گذشته در این گردنه و ریزش سنگین بهمن و رانش مسیر با تلاش شبانه روزی راهداران این مسیر بازگشایی شد، اما عملیات راهداری با استقرار ماشین الات راهداری در این مسیر ادامه دارد.


او گفت:هر ساله با اولین بارش برف گردنه بیژن به دلیل واقع شدن در ارتفاعات کوهستان دنا به دلیل بارش برف سنگین و رانش مسدود می‌شود.


قادری حوزه استحفاظی گردنه بیژن را در محدوده شهرستان سمیرم ۱۵ کیلومتر اعلام کرد وگفت: ارتفاعات این گردنه باتوجه به حجم بالای برف واحتمال سقوط بهمن مسدود می‌شود و راهداران با سه دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری تردد دراین مسیر سخت گذار را بعد از گذشت چند روز کاری برقرار کردند.


گردنه بیژن با ارتفاع سه هزار و ۳۰۰ متر در دامنه کوه دنا تنها مسیر ارتباطی بخش پادنای سمیرم با شهرستان دنا (سی سخت) استان کهکیلویه و بویر احمد در ۱۵۰ کیلومتری جنوب سمیرم در رارتفاعات دنا واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پنج کاربرد برتر و جذاب قایق بادی
  • سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • ساره جوانمردی با فرزندش به جام جهانی کره می‌رود
  • دانشمندان واکسنی ساخته‌اند که می‌تواند با هر گونه سویه ویروسی مبارزه کند
  • بلندترین توربین بادی جهان به ارتفاع ۳۶۵ متر در آلمان
  • عفونت زخم‌های مجروحان حادثه تروریستی کرمان باساچمه های آلوده