Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:55:06 GMT

پسری در اراک پدر خود را به قتل رساند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۷۷۲۱

پسری در اراک پدر خود را به قتل رساند

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمود خلج» افزود: بر اثر درگیری خانوادگی که در منزلی مسکونی در یکی از محله‌های شهر اراک اتفاق افتاد، فرزند پسر خانواده که بنابر اظهارات بستگانش دارای سابقه اعتیاد به ماده مخدر شیشه است، دست به قتل زد.

 وی اظهار داشت: فرد مجروح بلافاصله به مرکز درمانی انتقال شد و برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای دستگیری قاتل که بلافاصله از محل گریخته است، به صورت ویژه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس ماده ۲۰۴ قانون مجازات اسلامی قتل نفس بر سه نوع عمد، شبه‌عمد و خطا تقسیم شده است و در ماده ماده ۲۰۶  قتل عمد موردی است که قاتل با انجام کاری قصد کشتن شخص معین یا فرد یا افرادی غیرمعین از یک جمع را دارد خواه آن کار نوعاً کشنده باشد خواه نباشد ولی در عمل سبب قتل شود.

برچسب‌ها استان مرکزی حوادث قتل انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی حوادث قتل انتظامی استان مرکزی حوادث قتل انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد

دادستان ایلام از دستگیری قاتل فراری مربوط به قتل سال گذشته در مرکز شهر ایلام خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، عبدالوهاب بخشنده در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری‌های ویژه دادسرا، بازپرس محمد سلیمی؛ مسئول پرونده و پلیس آگاهی، فردی که اواسط سال گذشته در مرکز شهر ایلام به تیراندازی اقدام کرده و فردی با هویت بهمن اکبری دهبالایی را به قتل رسانده بود، در استان آذربایجان غربی و زمانی که تلاش می‌کرد از مرز خارج شود، دستگیر شد.

وی افزود: خشونت و رفتارهای مجرمانه ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد، خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و در این مقوله کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • کشف جسددانشجوی گمشده درکوه های سرچشمه رفسنجان/آغاز تحقیقات تکمیلی