Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@12:38:10 GMT

آغاز بارش‌ها از امشب در کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۷۷۳۴

کارشناس سازمان هواشناسی، به تشریح وضعیت جوی کشور در هفته آینده پرداخت. ناطقان: محمد اصغری، گفت: بارش‌ها در شمال غرب کشور، ​سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه دارد و از اردبیل بارش برف گزارش شده و شدت بارندگی‌ها در خط سواحل غربی دریای خزر قابل توجه است.

وی افزود: اگر قصد سفر به شمال کشور را از هر محوری دارید به سبب اینکه با بارش برف مواجهید، حتما مجهز باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اصغری ادامه داد: شدت بارندگی‌ها از امشب در کهگیلویه و بویر احمد شمال و غرب فارس، در جنوب و غرب اصفهان، همدان، کردستان، لرستان، ​چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات خوزستان و ایلام می‌تواند به حد آبگرفتگی معابر عمومی برسد و احتمال طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

وی ضمن گوشزد به مسافران، از آنها خواست که اگر قصد سفر به این استان را دارند حتما تجهیزات به همراه داشته باشند چرا که این بارش‌ها تا یکشنبه ادامه خواهد داشت.

اصغری یادآور شد:​ بارش‌ها با کمی تاخیر از امشب و فردا در استان‌های زنجان، ​قزوین، البرز، تهران، قم، استان مرکزی و همدان آغاز می‌شود که در مناطق سرد به شکل برف خواهد بود.

وی تاکید کرد: تهرانی‌ها آگاه باشند شنبه و یکشنبه بارانی است که این بارش‌ها با عبور جبهه سرد به برف تبدیل می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: هموطنان در جنوب کشور به ویژه کشاورزان استان هرمزگان، جنوب استان فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و همچنین ​کرمان منتظر بارش‌های خوبی باشند.

اصغری با اشاره به اینکه بارش‌ها در نیمه شرقی در روز دوشنبه قابل توجه خواهد بود، گفت: در خراسان‌های رضوی، جنوبی و شمالی دوباره موج جدیدی از بارش‌ها فعال می‌شود.

وی افزود: یزدی‌ها و سمنانی‌ها هم با کاهش دمای قابل توجه روبرو خواهند بود.

اصغری گفت: سواحل دریای خزر نسبتاً مواج است، ضمن اینکه سواحل آب‌های خیلج فارس هم به همین ترتیب خواهد بود و به سبب قابل توجه بودن ارتفاع موج‌ها، شناورهای سبک حتما باید مراقب باشند. منبع: مهر برچسب ها: بارش ها ، کشور ، وضعیت جوی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بارش ها کشور وضعیت جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب، آغاز مراسم قدر ۱۴۰۳ در اروند

مردم آبادان و خرمشهر در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و نخستین شب قدر با حضور در مساجد و حسینیه‌ها با شرکت در مراسمات مذهبی و خواندن دعای جوشن کبیر برای تعیین سرنوشت خود دعا خواهند کرد.

آیین نخستین شب قدر ساعت ۲۴ امشب با حضور مردم و روزه داران در مصلی ثامن الائمه آبادان و مسجد جامع خرمشهر برگزار و از صدا و سیما آبادان به صورت زنده به روی آنتن می رود.

مومنان و شب زنده داران می‌توانند در این آیین معنوی دعای روحبخش جوشن کبیر را همنوا با شبکه آبادان زمزمه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • امشب، آغاز مراسم قدر ۱۴۰۳ در اروند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۰ فروردین / بارش در محورهای کرمان و خراسان جنوبی
  • وزش باد شدید و کاهش دما در نواحی شرقی کشور
  • ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» امشب به پایان می‌رسد
  • برداشت گندم با حضور وزیر جهادکشاورزی در هرمزگان آغاز شد
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور | از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب شود
  • فعالیت سامانه بارشی در ارتفاعات کشور
  • فعالیت سامانه بارشی از امشب در خراسان شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • بارش های اخیر در۱۹استان قابل ملاحظه بود/اسکان عشایر در مناطق امن