Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان اورژانس کشور، آخرین وضعیت مصدومان حادثه شب گذشته انفجار در تالار عروسی در شهرستان سقز را تشریح کرد. تاریخ انتشار: 14:50 - 15 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۳۳۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور، درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه شب گذشته انفجار کپسول گاز در یک تالار عروسی در شهرستان سقز، توضیح داد: متاسفانه در این حادثه ۱۱ نفر از هموطنان‌مان جان خود را از دست دادند و تعدادی نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طبق آخرین آمار در این حادثه ۴۹ نفر دچار مصدومیت شدند از این تعداد ۲۴ نفر پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: سهمیه سوخت آمبولانس‌ها چقدر است؟

خالدی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵ نفر از مصدومان در مراکز درمانی شهرستان سقز بستری هستند و ۵ نفر نیز به مراکز و درمانگاه‌های خصوصی مراجعه کردند.

 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: خدمت‌رسانی به این هموطنان به خوبی در حال انجام است و امیدواریم تمام این افراد بزودی از بیمارستان‌ها ترخیص شوند.  

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اورژانس آتش سوزی مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری دزفول گفت: انفجار ناشی از نشتی گاز یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم برجای گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، روح اله بهشتی فرد،اظهار داشت: وقوع انفجار شدید و تخریب کامل ساختمان مسکونی ساعت 16:41 بعد از ظهر امروز به سامانه 125 آتش نشانی دزفول اعلام و با سرعت چهار تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: چهار خودرو اطفای حریق آتش نشانی با بیش از 15 آتش‌نشان ضمن ایمن‌سازی محل اقدامات لازم امدادی را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول اظهار کرد: شدت این انفجار به قدری زیاد بوده ‌که علاوه بر تخریب این منزل مسکونی 2 طبقه، به یک منزل همجوار نیز آسیب جدی وارد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول،  گفت: پس از اعلام این حادثه به اورژانس دزفول به دلیل شدت انفجار و گزارش وجود مصدومان قابل توجه در این حادثه، پنج تیم عملیاتی به محل این حادثه اعزام شد.

رضا معمارزاده اظهار کرد: این حادثه 9 مصدوم داشت که تمامی آنها توسط عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول در حال دریافت کمک های درمانی هستند که متاسفانه حال عمومی یکی از این مصدومان وخیم گزارش شده است. 

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز