Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل ــ تظاهرات بزرگ بازگشت پس از 3 هفته وقفه، امروز مجدداً در مرز نوار غزه با فلسطین اشغالی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بزرگ بازگشت و شکستن محاصره غزه، طی بیانیه‌ای از فلسطینیان خواست مشارکتی فعال در تظاهرات امروز جمعه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه، راهپیمایی امروز با شعار «تظاهرات ادامه خواهد یافت» برگزار خواهد شد.

در این بیانیه همچین آمده است که راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت تا تحقق کامل اهداف آن به ویژه پایان محاصره غزه و شکست رژیم اشغالگر ادامه خواهد یافت.

مردم فلسطین از 30 ماه مارس سال گذشته میلادی در نوار غزه در تظاهرات مسالمت‌آمیز بزرگ بازگشت به مناسبت چهل و دومین سالگرد «روز زمین» شرکت می‌کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی برای برخورد با آنها که خواهان بازگشت به سرزمین خود و پایان 13 سال محاصره غیرقانونی غزه هستند، از گلوله‌های جنگی استفاده می‌کند.

صدها معترض فلسطینی تا کنون به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در مرز نوار غزه به شهادت رسیده و هزاران نفر دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا نوار غزه اسرائیل فلسطین تظاهرات بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل از خان یونس

دریافت 25 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، همزمان با عقب نشینی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از «خان یونس»، دومین استان بزرگ نوار غزه، این به دلیل حجم تخریب و ویرانی های گسترده عملا به شهر ارواح تبدیل شده است.

چهار ماه پس از آغاز عملیات زمینی ارتش اشغالگر در نوار غزه، شهر خان یونس به طور کامل از صفحه جغرافیای فلسطین پاک شده است.

«سامی العبادله»؛ از اهالی خان یونس پس از بازگشت به شهر و مشاهده وضعیت خانه اش به خبرنگار تسنیم در نوار غزه می گوید: شما هیچ خانه سالمی در این شهر پیدا نمی کنید. حجم ویرانی آنقدر هولناک است که حتی ساکنان شهر که از اینجا آواره شده بودند و مجبور به بازگشت شدند، از شدت ویرانی شوکه شدند.

«سعید الفراء»؛ یکی دیگر از اهالی خان یونس نیز به خبرنگار تسنیم در باریکه غزه اظهار می دارد: با این تصور به شهر برگشتیم که وسایلمان را در خانه، مغازه و اتاق هایمان پیدا کنیم؛ دیدیم شهر به طور کامل به تلی از آوار تبدیل شده است. در نتیجه قصد داریم به پناهگاه قبلی مان در رفح بازگردیم.

خان یونس پس از تخریب سیستماتیک توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به ویرانه ای از سنگ و آوار تبدیل شده است که دیگر امکان زندگی مجدد در آن تا مدتها میسر نخواهد بود.

کد خبر 845278 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • اعطای کشور مستقل به فلسطینیان راه را برای صلح هموارتر می‌کند
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل
  • تصاویر آخرالزمانی از خان یونس پس از عقب‌نشینی اسرائیل از خان یونس
  • برادرزاده هنیه هم به شهادت رسید + فیلم
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه
  • (تصاویر) تظاهرات حامیان فلسطین در تورنتوی کانادا
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • تظاهرات طرفداران فلسطین در سانفرانسیسکو آمریکا (فیلم)