Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان سفر رئیس قوه قضائیه به این استان را با برکت دانست و گفت: در این سفر اعتبار خوبی برای اصلاح اماکن و ساختمان‌های دادگستری تعیین شد. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به سفر رئیس دستگاه قضا و هیئت همراه به استان اصفهان اظهار داشت: این سفر بسیار پربرکت بود و مسائل و مشکلات استان اصفهان از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین جمعی از مدیران و معاونان قوه قضائیه در این سفر به شهرستان‌ها و شهرهای استان اصفهان سفر کرده و با جلساتی که برگزار شد از نزدیک مسائل مهم قضایی استان را مورد بررسی قرار داده و در راستای رفع آن کوشیدند.

اعزام به زندان تا تامین وثیقه و کفالت با دستور رئیس قوه قضاییه ممنوع شدرئیس دستگاه قضا: هیچ گونه بن بستی در کشور نداریم؛ همه مشکلات با انسجام ملی قابل حل استرئیس قوه قضائیه در اصفهان: باید برای حبس‌زدایی تلاش کرد/ حبس کسی که تمکن مالی ندارد بی‌دلیل است

امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر پیمان بستن پیامبر اکرم (ص) با کفار پس از عهدشکنی آنان، گفت: این صحبت در تاریخ وجود ندارد و دروغ است.

وی افزود: اینکه این صحبت‌ با خنده گفته شود بسیار بد و اشتباه است. پیامبر اکرم (ص) با برخی قبایل تفاهم نامه‌هایی می‌بست که در راستای منفعت اسلام بوده است اما در برخی از این تفاهم نامه‌ها آنها به عهد وفا نکردند که از سوی پیامبر اسلام با آنها برخورد شده است.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه این سخن اشتباه است و از گفتن آن تعجب می‌کنیم، گفت: اینگونه اظهارات بدعت در دین است، باید با اطلاعات از تاریخ با مردم سخن گفت در غیر این صورت اطلاعات اشتباه منتقل شده و مردم فریب می‌خورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز دانشجو بیان کرد: دانشجو باید در مقابل دشمنان ایستادگی کند و همانگونه که رهبر معظم انقلاب بیان کردند این نشانه دانشجو است که استکبارستیز و مقاوم باشد.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: در کشور ما امامزاده‌های بسیاری وجود دارند که باید از نعمت حضور آنها بهره برد، باید امامزادگان مورد توجه قرار گیرند و حتی عبادت نیز در این اماکن مقدس بسیار حسنه دارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان به موضوع انفاق اشاره کرد و اظهار داشت: کمک کردن به دیگران سبب افزایش مال می‌شود، خداوند بر انفاق تاکید کرده است و یکی از مصادیق شکرگزاری نیز همین هزینه کردن مال در راه خداوند و کمک به دیگران است.

انتهای پیام/162/ ت

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: این آیین معنوی در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام به امامت حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اقامه می‌شود.   نماز باشکوه جمعه در سایر مناطق استان ایلام نیز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • امام جمعه اصفهان : هیمنه رژیم صهیونیستی از بین رفته است
  • واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها
  • واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده ها
  • کنایه امام جمعه اردبیل به ادعای حمله اسرائیل به اصفهان /مگر کوادکوپتر قدرت دارد که مسیر دو هزار کیلومتری را طی کند؟
  • امام جمعه اردبیل: ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است که قبلاً هم اتفاق افتاده بود
  • خسارات جبران ناپذیرعملیات وعده صادق برای رژیم صهیونیستی
  • امام جمعه اردبیل: ماجرا فقط پراندن چند کوادکوپتر در فضای اصفهان است
  • واکنش یک امام جمعه به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده ها در اصفهان /منشا این ریزپرنده ها خارج از کشور نبوده است /آبروی اسرائیل رفت
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام