Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@21:28:50 GMT

کویت: در حال بررسی طرح «صلح هرمز» هستیم

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۷۸۶۰

کویت: در حال بررسی طرح «صلح هرمز» هستیم

به گزارش جماران؛ معاون وزیر خارجه کویت گفت که محور گفت‌وگوی او با سید عباس عراقچی طرح "صلح هرمز" بود و کشورش همچنان در حال بررسی این طرح است.

خالد الجارالله، معاون وزیر خارجه کویت در گفت‌وگو با روزنامه الجریده گفت: کویت همچنان در حال بررسی طرح "صلح هرمز" است؛ طرحی که حسن روحانی، رئیس جمهور ایران برای حل اختلافات در منطقه آن را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح صلح هرمز محور گفت‌وگوی دیروز من با عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه ایران بود و علاوه بر آن در رابطه با مسائل دوجانبه و آخرین تحولات منطقه و جهان بحث و تبادل نظر کردیم.

معاون وزیر خارجه کویت همچنین خاطر نشان کرد: کویت به نشست سران کشورهای خلیج(فارس) که قرار است هفته آتی در ریاض برگزار شود خوشبین است و این نشست علامت مثبتی برای پایان بحران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج(فارس) است.

به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی به منظور تشریح ابتکار صلح هرمز روز پنجشنبه به کویت سفر کرد و با خالد الجارالله، معاون وزیر خارجه کویت دیدار و تاکید کرد که کشورهای حوزه تنگه هرمز و خلیج فارس با برخورداری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود می توانند آینده‌ای شکوفا و روشن را برای منطقه رقم بزنند.

حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان علاوه بر مطرح کردن ابتکار صلح هرمز در سازمان ملل اخیرا پیامی مبنی بر لزوم برقراری روابط بر اساس صلح و امنیت از طریق کویت به عربستان و بحرین فرستاده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان حسن روحانی کویت عباس عراقچی صلح هرمز طرح صلح هرمز زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر امور خارجه به ترکمنستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حسین امیرعبداالهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سفر به ترکمنستان خواستار توسعه همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای میان دو کشور همسایه شد. مقامات ایران و ترکمنستان در جریان این سفر همچنین موانع موجود بر سر راه تقویت همکاری‌ها را نیز بررسی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ تشریح دستاوردهای سفر وزیر خارجه به ترکمنستان
  • نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • سفر وزیر امور خارجه به ترکمنستان
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • ناتو در حال بررسی ساقط کردن موشک‌های روسیه در آسمان اوکراین
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • توقف تردد در مسیر جزیره قشم و هرمز
  • بررسی تحولات افغانستان محور گفتگوهای وزرای خارجه انگلیس و پاکستان