Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مقابل تیمی به برتری رسید که در جدول بسیار نزدیک به هم بودند و به همین علت دیدارشان ۶ امتیازی محسوب می‌شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی موسوی در خصوص پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل شهر خودرو در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

به دلیل اینکه شرایط دو تیم در جدول بسیار نزدیک به یکدیگر بود، تقابل آن‌ها بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال بازیکنان استقلال از ابتدا توانستند موقعیت‌های فراوانی را روی دروازه تیم حریف تدارک ببینند که خوشبختانه یکی از همین موقعیت‌ها هم تبدیل به گل شد.

علی موسوی ادامه داد:

به نظرم تیم استقلال خیلی خوب توانست از گل زده خود محافظت کند تا سه امتیاز مهم این دیدار را به دست بیاورد. در هفته‌های اخیر آبی‌پوشان روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته‌اند و این تیم شخصیت قهرمانی پیدا کرده است. استقلال نسبت به ابتدای فصل متحول شده و این اتفاق را در بازی‌های تیم دیده‌ایم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد:

به نظرم استراماچونی به شکل استثنائی توانست اعتمادبه‌نفس را به بازیکنان استقلال برگرداند. مهدی قائدی شاید بازیکن خوبی باشد، اما به دلیل سن پایین نمی‌دانست چه زمانی باید شوت بزند یا در چه مواقعی شروع به دریبل‌زنی کند، اما این مربی ایتالیایی توانست با تمرینات ویژه از او بازیکنی بسازد که در بازی‌های مهم برای استقلال آچار فرانسه باشد. دیاباته هم اوایل فصل، چون با مصدومیت مواجه بود در چند بازی ضعیف ظاهر شد، اما پس از آن در بازی‌های اخیر توانسته به استقلال کمک کند. شاید او بازیکن سرعتی نباشد، اما در عوض یک بازیکن چارچوب‌شناس است و قدر توپ‌هایی که برایش ارسال می‌شود را می‌داند و در لحظات حساس گلزنی می‌کند.

علی موسوی در پایان در خصوص شرایط استقلال در بازی‌های بعدی فصل خاطرنشان کرد:

تیم استقلال از اسکلت قدرتمندی برخوردار است، اما با این وجود اگر مسئولان این تیم به دنبال حضوری موفق در نیم فصل دوم لیگ برتر و از همه مهم‌تر لیگ قهرمانان آسیا هستند، باید این تیم را تقویت کنند. فقط در این صورت است که استقلال می‌تواند با تمام قدرت به جنگ تیم‌های آسیایی برود. البته استراماچونی شناخت چندانی نسبت به تیم‌های آسیایی ندارد، ولی تیم خوبی ساخته که در صورت حمایت از سوی مسئولان باشگاه، می‌تواند موفق باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهر خودرو لیگ برتر فوتبال استقلال استراماچونی استراماچونی استقلال شهر خودرو علی موسوی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر از سد کویت عبور کند و به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

در این دیدار سعید احمدعباسی لژیونر ایرانی تیم «وینیا آلبالی» اسپانیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق ۲ گل به ثمر برساند تا در مجموع با ۶ گل آقای گل این مسابقات باشد.

تیم «وینیا آلبالی» به دنبال پیروزی تیم ملی ایران به تمجید از عملکرد سعید احمدعباسی پرداخت و با انتشار ویدئویی از گل‌های این بازیکن در دیدار برابر کویت نوشت: احمدعباسی در پیروزی ۴ بر صفر ایران برابر کویت ۲ گل دیگر به ثمر رساند. پارسی‌ها به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردند و در مرحله بعد به مصاف قرقیزستان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • پیشکسوت استقلال: با این روند صدر را از دست می دهیم