Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه یزد بابیان اینکه بابیان اینکه جنگ شناختی توطئه خطرناک و جدید دشمن در کشور است، گفت: مگر دشمن چه‌کاری برای ما کرده که بخواهیم به حرف‌هایش گوش بدهیم؟

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان یزد به دلایل دشمنی برخی کشورهای استعمارگر نسبت به جمهوری اسلامی ایران، گفت: دلایل این دشمنی‌ها این است که آن‌ها نمی‌خواهند ما یک کشور مستقل، دارای دین و آزادباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه یزد بابیان اینکه دشمن نمی‌خواست که ایران اسلامی درزمینه‌های هسته‌ای و علمی پیشرفت کند خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در طول چهل سال گذشته تحریم‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را پشت سر گذاشته و درزمینهٔ نظامی و علمی و هسته‌ای به میزانی رسیدیم که نمی‌توانند مقابل ما بایستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با طرح این سؤال که مگر آمریکا و انگلیس چه‌کاری برای ایران انجام داده‌اند که امروز بخواهیم به حرف‌های آن‌ها گوش بدهیم؟ اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی جز بدبختی چیز دیگری را برای ما نمی‌خواهند.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن روش‌های جدیدی را برای پیاده‌سازی توطئه‌های خود به کار بسته است، اذعان داشت: جنگ‌های شناختی، حرکتی است که امروزه دشمن در ایران اسلامی و برخی دیگر از کشورها پیاده‌سازی کرده‌اند و ما باید نسبت به آن مراقبت داشته باشیم.

ناصری یزدی ادامه داد: در این جنگ، از جنگ علیه باورها، هدف قرار دادن سرمایه‌های اجتماعی و ارزش‌ها و همچنین تأثیر بر روی ذهن، فکر و باور و بینش افراد استفاده می‌کنند که متأسفانه در کشور این مسئله را شاهد هستیم و اثراتی گذاشته است.

امام‌جمعه یزد یکی از نمونه‌های جنگ‌های شناختی را، دروغ در خصوص کشته سازی در ایران در جریان گرانی بنزین بود، عنوان کرد: آن‌ها این شایعه را در بین جوانان و مردم به راه انداختند و در حالی بود که نیروهای انتظامی و بسیجیان تا زمانی که مردم درصحنه بودند هیچ حرکتی انجام نداند و با آن‌ها مدارا کردند تا بروند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد ادامه داد: قداست زدایی از نقطه اصلی نظام، اعتماد زدایی بین مردم و حاکمیت، اعتبار زدایی از تصمیمات نظام، مشروعیت زدایی از ساختارها، سازوکارها و سیاست‌گذاری نظام، برنامه‌های سازی برای شبهه افکنی، امید زدایی و ناکارآمد نمایی و روی گرداندن مردم و از بین رفتن سرمایه‌های اجتماعی و اخلاقی و غیره ازجمله موارد جنگ شناختی است که دشمن بر روی آن تمرکز کرده و قشرهای مختلف جامعه را هدف قرار داده‌اند تا به اهداف شوم خود در ایران اسلامی دست یابند.

انتهای پیام/90013

منبع: فارس

کلیدواژه: جنگ شناختی توطئه جدید دشمن فارس یزد امام جمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد

نماینده ولی‌فقیه در همدان با بیان اینکه وعده صادق در طولانی مدت سبب بهبود اوضاع اقتصادی می‌شود، گفت: وعده صادق نه تنها توانایی نظامی کشور که قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله جبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی استان همدان، با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امروز فرصتی است تا از رشادت‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشور تقدیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات "وعده صادق" غروری مقدس و انسجامی ملی را در کشور ایجاد کرد، گفت:  این عملیات از جنبه‌های مختلف قابل تحلیل است و شاید این عملیات در طولانی مدت بتواند از نظر اقتصادی هم در کشور اثر گذار باشد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه وعده صادق تاکیدی بر قدرت جوانان این آب و خاک بود افزود: فارغ از دیدگاه‌ها و نظرات در مباحث مختلف همه مردم از این عملیات مقتدر، حس غرور مقدس دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه این عملیات غرورآفرین ، بیان کرد: وعده صادق نه تنها توانایی نظامی کشور که قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه دشمن از این عملیات مات و مبهوت شده بیان کرد: برای دشمن سوال است، کشوری که 45 سال در اوج تحریم قرار دارد، چگونه به این قدرت و عظمت دست یافته است.

وی عنوان کرد: دشمن برای ضربه زدن به این کشور از هر فرصتی استفاده می‌کند و برای ضربه زدن به این قدرت علمی و اندیشه برتر، قطعا تحلیل و پژوهش دارد و ساکت نمی‌ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • وعده صادق قدرت علمی و تکنولوژی ایران اسلامی را ثابت کرد
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • جمله حاشیه ساز ثابتی درباره بنی صدر
  • موشک‌های ایران برای کدام کشورها تهدید است؟
  • پورکمالی: عملیات «وعده صادق» تبلور غیرت ملّی و مبیّن پیشرفت‌های فناورانه کشور است