Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به نقش عالمان دینی در رشد جامعه، گفت: کنگره ملی آیت الله کوهستانی در مازندران برگزار می‌شود. ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، عباس زارع امروز در دیدار با بیت آیت الله کوهستانی، پرداختن به مفاخر دینی و تبیین سیره علمی و عملی علما را فتح بابی برای روشنایی بخشیدن به افکار جامعه دانست و اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا شأن حقیقی مرحوم آیت الله کوهستانی(ره) و ضرورت شناخت شخصیت علمی و معنوی ایشان در عصر حاضر را برای همهٔ اقشار جامعه آشکار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دبیرخانه کنگرهٔ بزرگداشت آیت الله کوهستانی(ره) با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران راه اندازی شده و پس از بررسی‌ها و دریافت مقالات علمی، آیین پایانی آن مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد. پوستر فراخوان این کنگره نیز در بهشهر رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تبیین اهمیت علمای دینی و نقش برجسته آنان در پیشبرد اهداف دین مبین اسلام گفت: آیت الله کوهستانی(ره)  یکی از برجسته‌ترین علمای دینی در مازندران و کشور بودند که سیره عملی و علمی ایشان زبانزد خاص و عام است.

کتاب به عنوان محور سیاست‌ها و راهبردهای فرهنگی یزد قرار گرفته استعضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: مخاطب‌شناسی و گزینش صحیح روایات 2 وظیفه اصلی مبلغان دینی استنشست بررسی دستاوردهای فرهنگی نهضت جنگل در رشت برگزار شد

وی با اشاره به برگزاری کنگره عظیم گرامیداشت آیت الله کوهستانی(ره) تصریح کرد: کنگره ملی آیت الله کوهستانی(ره) با محتوایی فاخر بر مبنای دریافت مقالات علمی پیرامون شخصیت این عالم عارف، در هشت محور زهد، پارسایی و ساده زیستی در سیرهٔ عملی ایشان، نقش ایشان در فرهنگ عمومی، توحید ، خداباوری و ولایتمداری در سیره این عالم ربانی، آیت الله کوهستانی(ره) از منظر بزرگان، کرامات، حالات عرفانی و جلوه‌های رضا و تسلیم در سیره ایشان، سیره عملی آیت الله کوهستانی(ره) و مدیریت حوزه علمیه و آرا و نظرات فقهی، فلسفی و عرفانی ایشان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 681/ ت

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود

دریافت 28 MB

سرهنگ ناصر تابش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: گروه‌های جهادی در دهه پایانی ماه رمضان جهت کمک به عمران بخش‌هایی از مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 6063847

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • برنامه‌های مجمع دینی احیای فضیلت به‌ مناسبت شب های قدر
  • اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • کسب امتیاز ممتاز کشوری برای کنگره ملی شهدای خوزستان
  • بیانیه مجمع روحانیون مبارز درباره مراسم چهلم آیت الله موسوی بجنوردی
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود