Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:14:18 GMT

جمعه پرسپولیسی‌ها با شش گل به در شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۰۹۳

جمعه پرسپولیسی‌ها با شش گل به در شد

شاگردان ذخیره گابریل کالدرون در روز ریکاوری اصلی‌ها با شش گل شاهین تهران را شکست دادند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن، تمرین امروز سرخپوشان اختصاص به ریکاوری برای بازیکنان اصلی و بازی دوستانه برای ذخیره‌ها اختصاص داشت که در نهایت با پیروزی شش بر سه آنها مقابل شاهین تهران همراه شد.


ترکیب تیم ذخیره پرسپولیس را در این بازی علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احسان حسینی، آدام همتی، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، سعید حسین‌پور، فرشاد احمدزاده، امیر روستایی و مهدی عبدی شکل دادند که در نهایت با گل‌هایی کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، امیر روستایی، مهدی عبدی و سعید حسین پور (2گل) به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا بیرانوند که در بازگشت از هنگ کنگ برای حضور در مراسم برترین‌های آسیا، در دیدار مقابل ذوب آهن روی نیمکت حضور یافته بود، در این بازی تدارکاتی در ترکیب اصلی به میدان رفت.


کامیابی نیا نیز در بازگشت از مصدومیت دقایقی در جدال با ذوب اهن برای سرخپوشان به میدان رفته بود، در این دیدار تدارکاتی زننده یکی از گل‌های تیمش بود تا از آمادگی خود خبر دهد.


سعید حسین پور و امیر روستایی که در دیدارهای اخیر به نیمکت نشین برای این تیم تبدیل شده‌اند، در دیدار تدارکاتی فرصت خودنمایی به دست آوردند که با گلزنی آمادگی خود را نشان دادند.


بازیکنان اصلی که در دیدار مقابل ذوب آهن به میدان رفته بودند و با سه گل حریف را شکست دادند نیز بعد از دقایقی ریکاوری تمرین را ترک کردند.

پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا

دریافت 1 MB کد خبر 6085954

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا