Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ددلاین، نامزد‌های گلدن گلوب ۲۰۲۰ روز دوشنبه صبح (به وقت آمریکا) در برنامه‌ای با اجرای سه چهره مشهور معرفی می‌شوند.

تیم آلن از «آخرین مرد ایستاده»، داکوتا فانینگ از «روزی روزگاری در هالیوود» و سوزان کِلِچی واتسون از «این ما هستیم» دوشنبه اسامی نامزد‌های هفتاد و هفتمین دوره جوایز سالانه گلدن گلوب را اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه در کنار سفیران گلدن گلاب یعنی دیلن و پاریس برازنان (فرزندان پیرس برازنان)، لورنزو سوریا رویس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) و بری آرلمن از «دیک کلارک پروداکشنز»، ساعت ۵ صبح این اسامی را اعلام می‌کنند.

امسال قرار است ریکی جرویز بار دیگر میزبان و مجری مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب باشد و این پنجمین باری است که وی به این منظور انتخاب شده است. آخرین بار وی سال ۲۰۱۶ به عنوان مجری مراسم گلدن گلوب دیده شد.

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود در مراسمی که ۵ ژانویه ۲۰۲۰ (بامداد دوشنبه ۱۶ دی به وقت ایران) در بورلی هیلتون برگزار می‌شود برندگان امسال را معرفی می‌کند.

این مراسم سه ساعته به صورت مستقیم ساعت ۵ بعداز ظهر (به وقت آمریکا) در شبکه ان‌بی‌سی روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان گلدن گلوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری

تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با پیروزی مقابل نیواورلینز پلیکانز به پلی‌‌آف لیگ NBA رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز نخست مرحله پلی‌این لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، NBA شاهد برگزاری 2 دیدار در کنفرانس غرب بود که در آن صبح امروز (چهارشنبه) تیم‌های لس‌آنجلس لیکرز و ساکرامنتو کینگز مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

رده‌بندی فصل قانونی و برنامه پلی‌آف NBA

لیکرز با 23 امتیاز، 9 ریباند، 9 پاس گل، 3 توپربایی و 2 دفاع لبران جیمز مقابل نیواورلینز پلیکانز به برتری رسید. آنتونی دیویس هم 20 امتیاز و 15 ریباند دیگر برای لیکرز داشت. زایان ویلیامسون نیز 40 امتیاز و 11 ریباند به سود نیواورلینز کسب کرد.

در بازی دیگری که در سالن گلدن وان ساکرامنتو برگزار شد، تیم میزبان با اختلاف 24 امتیاز بر گلدن استیت وریرز غلبه کرد. کیگان ماری 32 امتیاز و 9 ریباند و دومانتاس سابونیس 16 امتیاز و 12 ریباند برای ساکرامنتو کینگز کسب کردند. استیفن کری نیز 22 امتیاز برای وریرز به دست آورد.

لیکرز با ثبت این پیروزی به عنوان تیم هفتم کنفرانس غرب به پلی‌آف رسید و حریف دنور ناگتس، مدافع عنوان قهرمانی شد. پلیکانز هم برای راهیابی به پلی‌آف با ساکرامنتو روبرو می‌شود. فصل جاری هم برای گلدن استیت به پایان رسید.

 نتایج بازی‌های صبح امروز، چهارشنبه به شرح زیر است:

لیکرز 110 - نیواورلینز 106
گلدن استیت 94 - ساکرامنتو 118

برنامه بازی‌های فردا به شرح زیر است:

میامی - فیلادلفیا
آتلانتا - شیکاگو

دیدارهای پلی‌این لیگ NBA بین تیم‌های ششم تا دهم جدول فصل قانونی برگزار می‌شود و دو تیم برتر به مرحله پلی‌‌آف راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری