Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مردم حکیمانه و با تحقیق و جستجو نامزد‌های انتخابات مورد نظر خود را انتخاب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم حکیمانه و با تحقیق و جستجو نامزد‌های انتخابات مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو از روی وسوسه، طمع ثروت، پست و مقام یا از این قیبل موارد طرفداری یک کاندیدای انتخابات را نکنیم، گفت: با انتخاب نامزد‌های توانمند و دلسوز انقلاب اسلامی می‌توانیم شاهد شکوفایی کشورمان از لحاظ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، صنعتی و سیاسی باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه در انتخابات پیش رو طرفدار هیچ جناح، حزب و فرد خاصی نخواهد بود، گفت: بسیاری از نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به دیدارشان می‌آیند و با وی عکس می‌گیرند که انتشار این عکس‌های تبلیغات دلیلی بر حمایتشان نیست.

امام جمعه ساری گفت: مانندهمه مردم مازندران با انتخاب آگاهانه و حکیمانه به پای صندوق رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهم رفت.

امام جمعه ساری به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی در چهل سال نخست با فراز و نشیب‌های فراوانی مواجه بود، اما در مرحله دوم چهل سال دیگر انقلاب به دنبال خودسازی و تمدن سازی انقلاب است.

این مسئول به تصمیم دولت درباره افزایش قیمت بنزین، اعتراض عده‌ای از افراد و آشوب و فتنه انگیزی برخی از افراد با حمایت استکبار جهانی در کشور اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این شرایط با فدا کردن خود و با تصمیم حکیمانه و با حمایت از سران سه قوه این بار نیز توطئه عظیم و بسیار خطرناک دشمنان ایران اسلامی را خنثی کردند.

محمدی لائینی از نفوذ دشمن در روز‌های اخیر که حوادث ناگواری را در کشور بوجود آورد اشاره کرد و افزود: جدیدترین برجستگی مردم مازندران این بود که حمایت از ولایت فقیه را در الویت قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دیار علویان بر اصل اسلام، ولایت و نظام معتقدند، ادامه داد: این امر سبب شد که در حوادث اخیر مازندران کمترین خسارت را داشته باشد.

وی ضمن گرمیداشت وفات حضرت معصومه (ص) ایشان را فردی با تقوا، پارسا و پاک سرشت که میان دختران آن زمان زبان زد بود دانست و گفت: در این ایام مجالس عزاداری درشان و منزلت این بانوی بزرگ اسلام برپا شود.


دانشجو باید در راه علم و رشد تربیتی و اخلاقی تلاش کند


امام جمعه موقت نکا نیز گفت: دانشجو همزمان با رشد علمی باید در فکر رشد تربیتی و اخلاقی خود نیز باشد.

حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نکا با اشاره به درپیش بودن روز دانشجو، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که دانشجو باید در محیط دانشجویی دو چیز را مدنظرش قرار بدهد که حالت الزامی دارد.
وی افزود: اولا علم و دانش را، بکوشد که تحصیل علم کند، دوما از نظر رعایت مسائل اخلاقی خودش را به زیور اخلاق مزین کند چراکه اگر دانش باشد اما اخلاق نباشد، فایده ای ندارد آن علم، دانش و هنر دیگر نور نیست، دیگر نمی‌تواند خدمت کند و کار مشکل می‌شود.

امام جمعه موقت نکا خاطرنشان کرد: خیلی‌ها دانش دارند، علم دارند، نمره‌هایشان هم 20 بوده اما آدم را می‌کشند، مردم را می‌کشند، این علم فایده‌ای ندارد، دانشجو همزمان با رشد علمی باید در فکر رشد تربیتی و اخلاقی خود نیز باشد.

این مسئول اضافه کرد: دانشجو از سوی دیگر دارای رفتاری جهادی است که با جهل و بی‌فرهنگی جهاد می‌کند و بنده عرض می‌کنم که ای عمل عبادت محسوب می‌شود، چراکه به ما گفتند کسی که در راه تحصیل علم قدم می‌زند گویا روی بال فرشتگان قدم می‌زند اما خیلی‌ها از این علم در هر لباسی سوء استفاده کردند.

وی گفت: همین آقایی که شما می‌شناسید، نوبل، مخترع دینامیت بوده بعدا جایزه نوبل معروف شد و کسانی که در رشته‌های مختلف علوم کار کردند و ابتکاری داشتند جایزه نوبل به آنها تعلق می‌گیرد، البته یک مقداری سیاسی هم شده بعدا خودش فهمید این علمش در معرض سوء استفاده قرار گرفته است.

محمدی لائینی به سالروز معرفی عراق به عنوان آغازگر جنگ نیز پرداخت و تصریح کرد: جای تعجب است آن هم سازمان ملل در سال هفتاد این کار را می‌کند، یک خبیثی پیدا شده یک جنگی را تحمیل کرده بر ما خبیث‌های دیگر هم او را کوک و حمایت کردند، البته خسارات زیاد، تلفات زیاد، آسیب زیاد، ولی برکات جنگ هم زیاد بود و خیرات زیادی داشت.

وی افزود: در پی این حادثه مردم شجاع، آگاه و قوی شدند، دوست و دشمن را شناختند، موافق و مخالف را شناختند، خودشان را تجهیز کردند، خیلی خیر و برکت داشت که اگر این‌ها را حساب کنیم در برابر آن تلفات و خسارات آنها ناچیز حساب می‌شوند البته خدا کمک کرد بالاخره ایران پیروز شد.

خطیب جمعه نکا اذعان کرد: خبیث‌تر از همه اینها همین سازمان‌های جهانی مانند و سازمان ملل و شورای امنیت هستند، اینها بعد از نزدیک به 11 سال، تازه اعلامیه می‌دهند که عراق متجاوز است، آن هم فقط گفته متجاوز من یادم نمی‌آید جایی محکوم کرده باشد که محکوم نکردند.

وی گفت: آیا آنهایی که سلاح شیمیایی دادند محکوم شدند، انگلیس محکوم شد؟ فرانسه محکوم شد؟ ده‌ها کشور در این جنگ به عراق کمک کردند اما ایران تنها بود و حامی‌ای جز خدا و ائمه نداشت، حالا چی شدند؟ إن للحق دولة  وللباطل جولة، یک ساعتی و یک زمانی آتشی روشن شد، دوروبرش را روشن کرد بعد فرو نشست، در تاریکی فرو نشست، این سازمان ما، این شورای امنیت ما بعد از 10 سال بیدار شدند این اطلاعیه را دادند و بالاخره همیشه پیروزی با حق است.

محمدی لائینی تأکید کرد: همیشه با حق باشیم، طرفدار حق باشیم، حرف حق بزنیم، کار درست کنیم ما پیروزیم ولو یک سال، دو سال یا 10 سال هم به تأخیر بیفتد حق هیچوقت گم نمی‌شود، همیشه خدا پشتیبان کسانی است که در راه خدا هستند، حرف درست می‌زنند، کار درست می‌کنند، یک روزی آفتاب از زیر پرده ابر خارج می‌شود.

 

سلبریتی‌ها درد مردم را نمی‌دانند


امام جمعه رامسر نیز گفت: ماهیت روز دانشجو و ممیزات جنبش دانشجویی و آنچه که در تاریخ است همیشه ضد استکبار و استبداد و همراه با عدالت خواهی بوده است.

حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: ماهیت روز دانشجو و ممیزات جنبش دانشجویی و آنچه که در تاریخ است همیشه ضد استکبار و استبداد و همراه با عدالت خواهی بوده است.

وی افزود: جنبش دانشجویی در 16 آذر 1332 اعتراض شان به حضور آمریکایی در دانشگاه تهران بود و این همان ماهیت ضد استکباری آنان در آن زمان بود که باعث شد جنبش های دانشجویی همیشه به مطالبات و نیازهای جامعه خود محوریت بدهند.

امام جمعه رامسر در ادامه با بیان اینکه آینده یک کشور در دست دانشجویان آن است، بیان کرد: مسئولان آینده مملکت همه در دانشگاه پرورش می یابند و بر همین اساس دانشگاه در نظام اسلامی بسیار با همیت و ارزشمند است.

این مسئول تصریح کرد: دانشجویان باید در گام دوم انقلاب در حوزه تحلیلی و تخصصی اقدامات جدی و عملیاتی را به انجام برسانند.

تقی پور یادآور شد: امروز جنگ علیه اسلام و انقلاب اسلامی ایران یک یا دو جنگ نیست بلکه در ابعاد مختلف دشمن در حال هجوم است و در این بین جنگ شناختی و باورها نیز افزودن بر این هجوم ها اضافه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه قوه ادراکی و باورهای یک ملت می تواند مسیر تصمیم سازی کشور را به درستی و اشتباه بکشاند تاکید کرد: در مقابله با این هجوم باید در ترویج باورها و اعتقادات اصیل و ناب کوشش کنیم تا بتوانیم کشور را در این پیچ های خطرناک به سر منزل مقصود برسانیم.

امام جمعه رامسر افزود: حوزه سکولار دین را از سیاست جدا می داند و وارد تحلیل ها و مواضع انقلابی نمی شود و امروز می بینیم که نفوذ و هجوم به جایی رسیده است که برخی ها با توجه به اینکه آیت الله هستند و در مجلس خبرگان هم حضور دارند اما مواضع انقلابی نمی گیرند.

این مسئول اظهار کرد: در جنگ ادراکی بر روی تفکرات و اعتقادات نوجوانان و جوانان کار می شود که امروز یکی از بسترهای آنان فضای مجازی است که باید از آن درست استفاده کرد.

تقی‌پور با اشاره به سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی اظهار کرد: میرزاکوچک خان جنگلی افتخار خطه شمال و ایران بود که با شحاعت خود در آن روزهای خفقان با مقاومت و ایستادگی در مقابل بیگاناگان ایستاد.

وی با اشاره به اغتشاشات روزهای گذشته تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر برخی آموزش دیده بودند که کشته سازی کنند و تخریب اموال عمومی را در دستور کار خود داشتند تا خسارات زیادی را وارد کنند که مردم با وجود همه مشکلاتی که دارند امنیتشان نیز دچار خدشه و آسیب شود.

امام جمعه رامسر گفت: برخی تجدید نظر طلبان در این برهه حساس مقاله می دهند و برقراری امنیت و ضابطین را محکوم می کنند که باید گفت ما با وجود اینکه انتقاد داریم اما به دولت برخواسته از رای ملت احترام می گذاریم و مطالبات خود را از مجاری قانونی پیگیری می کنیم.

این مسئول ادامه داد: یک هفته بعد از اغتشاشات سران فتنه با صدور بیانیه ای و با کمال تعجب به محکومیت کشتار مردم و عدم جلوگیری از اعتراضات می‌پردازند.

تقی‌پور با اشاره به بیانیه های سلبریتی ها یادآور شد: برخی سلبریتی‌های خاصی که درد مردم را ندارند این روزها با سو استفاده‌های سیاسی  در تلاش هستند تا به نظام اسلامی فشار رسانه‌ای بیاورند.

وی در پایان گفت: مردم ما امروز بسیار هوشیارتر از گذشته این اقدامات را خوب تحلیل و بررسی می کنند و همیشه پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی خود خواهند بود.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است

 دبیرکل جنبش انصار الله یمن درباره تازه‌ترین تحولات منطقه و فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در این سخنرانی گفت: مردم فلسطین در حالی که مجاهدت و صبر پیشه کردند و از ظلم و محاصره و گرسنگی رنج می بردند، ماه رمضان را روزه گرفتند و آن را گرامی داشتند. با استناد به تمام ملاحظات، یاری مردم فلسطین مسؤولیت بزرگی بر گردن امت است.

وی افزود: موضع رسمی اکثر کشورهای عربی و اسلامی بی تفاوتی در قبال کمک به ملت فلسطین بوده است. برخی کشورها سهل انگاری می کنند، عده‌ای در تجاوز هم‌دست هستند و برخی هم به دشمن در جنبه‌های مختلف کمک می کنند و با آن شریک هستند. این طبقه بندی در واقعیت امت مسأله جدیدی نیست، بلکه در سنت خداوند متعال در طول تاریخ وجود داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جنبش عدالتخواه دانشجویی: عملیات «وعده صادق» نقطه عطف معادله جدید منطقه‌ای است
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • وعده صادق به الگوی مبارزه با ظلم و استکبار تبدیل شد
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود