Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسئول ورزشی عربستان از نحوه تقسیم بندی کشورها در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 سه شنبه آینده (19 آذر) برگزار می‌شود تا تیم‌ها رقبای خود را بشناسند.

عبدالمجید المنصور، عضو کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر عربستان از نحوه تقسیم بندی سهمیه کشورها در گروه های 4 گانه منطقه غرب آسیا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به ادعای این مسئول سعودی، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 مثل سال گذشته برگزار می شود. بدین ترتیب تیم‌های الشرطه عراق در گروه A و تیم پاختاکور ازبکستان در گروه B قرار می‌گیرند. نمایندگان عربستان، امارات، ایران و قطر نیز در گروه‌های دیگر توزیع می شوند. مثل سال گذشته هیچ کشوری در یک گروه دو نماینده نخواهد داشت.

* گروه بندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 با تفکیک سهمیه هر کشور به شرح زیر است:

*گروه A:

1- تیم اماراتی

2- الشرطه عراق

3-برنده پلی آف(الاهلی عربستان-لوکوموتیو ازبکستان-استقلال تاجیکستان)

4-برنده پلی آف(نماینده هند-الرفاع- شهر خودرو ایران-السیلیه قطر) یا الفیصلی-الکویت- استقلال ایران-الریان قطر)

*گروه B:

1- تیم عربستانی

2- تیم اماراتی

3- پاختاکور ازبکستان

4- برنده پلی آف(نماینده هند-الرفاع- شهر خودرو ایران-السیلیه قطر) یا الفیصلی-الکویت- استقلال ایران-الریان قطر)

*گروه C:

1- تیم عربستانی

2-تیم اماراتی

3-تیم قطری

4- تیم ایرانی

*گروه D:

1- تیم عربستانی

2- تیم قطری

3-تیم ایرانی

4- برنده پلی آف(العین امارات-بنیادکار ازبکستان-الزوراء عراق)

پرسپولیس و سپاهان دو نماینده ایران که به صورت مستقیم در گروه بندی قرار می گیرند که با این تقسیم بندی در یکی از گروه های C یا D قرار می گیرند و رقیب شدنشان به سعودی ها قطعی است. استقلال و شهر خودرو نیز دو نماینده حاضر در مرحله پلی آف هستند.

انتهای پیام/س

 

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سپاهان مرحله گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ کیومرث هاشمی، وزیر وررزش و جوانان امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به خبرنگاران گفت: هیچ سهامی از استقلال و پرسپولیس برای دولت باقی نخواهد ماند و  انشاالله همه تیم‌های ما از جمله دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بدون هیچ مشکلی حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش آنا، سوم اردیبهشت ماه، پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

قرار بود در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین و ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار شود.

کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی پارس، پتروشیمی بوعلی، پتروشیمی شهید تندگویان و پتروشیمی بندر امام درخواست خود را برای خرید ۸۵ سهام شرکت استقلال ارائه کردند و این معامله انجام شد.

برای خرید ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس نیز۶ بانک از طرف کارگزار خریدارشان قیمت هر سهم معادل را ۳۵۸۰ ریال در سامانه معاملات درج کردند که کارگزار فروشنده سهام به نمایندگی از طرف دولت، کارگزاری بانک ملی ایران بود و این هم معامله مطابق رویه قطعی شد.

کل ارزش معامله ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان  اعلام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا