Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قرچک گفت: ایران اسلامی برای مقابله با کفر و استکبار ملاحظه هیچکس را نمی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام و المسلمین حجت الله اسماعیلی در خطبه های دوم  نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن سفارش خود و همگان به رعایت و کسب تقوای الهی، اظهار کرد: 16 آذر سال 32 عده ای از دانشجویان جوان غیور و با بصیرت ایران موضع محکم و تودهنی داشتند در برابر شیطنت های آمریکا که پس از کودتای 28 مرداد با ورود نیکسونمعاون رئیس جمهور آمریکا دانشجویان مسلمان قیام کردند و عده ای  به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز در فضای آزاد و خوب، به برکت انقلاب و خونهای شهداء در نهایت امنیت و بهره مندی چه می گذرد، وضعیت دانشگاه ها چگونه است ؟ چه اهدافی جوانان ما را متوجه تحصیل و متوجه پیشرفت و استقلال علمی و فن آوری می کند باید به هوش باشیم که دشمن قصد تعرض به جوانان ما را دارد.

اسماعیلی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: دانشجو باید نه گفتن به قدرت های بیگانه را با استقلال علمی اش سر لوحه کار خود قرار دهد  و جنبش دانشجویی، ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد و عدالت خواه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ترکیب شور و شعور جوانی بر محور عقل و شرع باعث پویایی جامعه است، دشمن در پی تعلیم متخصص غیر متعهد و مزدور است چرا که ترویج موضع انفعال و استقبال در برابر مستکبرین و غارتگران و زیاده خواهان است و انفعال در برابر فرهنگ و اقتصاد و سیاست بیگانه باعث نابودی است و مقام عظمای ولایت در این خصوص فرمودند: انفعال در مقابل فرهنگ و سیاست مهاجم خسارت بارترین نوع بر خورد است.

خطیب جمعه قرچک با اشاره به 19 آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره) اظهار داشت: هدف و مبنای فکری و فرهنگی نظام ما باید صد در صد اسلامی باشد، تولید فرهنگ اصیل اسلامی و حذف و اصلاح تفکرات و فرهنگ های آلوده و بیگانه غربی از جمله کارهایی است که این شورا در دستور کار خودش قرار داده است.

اسماعیلی ادامه داد: برای مقابله با کفر و استکبار ملاحظه هیچ کسی را نمی کنیم، ما هم اعلام می کنیم، از مواضع انفعالی و سازش و ذلت پذیری به شدت متنفریم و خدمت به خائنین و اعتماد مکرر به دشمن خائن و مستکبر را به شدت محکوم می کنیم.

وی تاکید کرد: بدانید با نوکری و پیروی از جبهه باطل و فتنه گران زمینه نابودی خودتان را فراهم می کنید، این رفت و آمدن های جدید  وزیر خارجه عمان برای چه خیانتی است، چه نقشه جدیدی است و هر وقت می آید از آمریکا پیام و چه اصراری برای ادامه مذاکره دارید.

اسماعیلی اظهار داشت: بعضی ها می گویند تحریم ها را بردارند باز مذاکره می کنیم، مگر بارها مذاکره نکردید، باج ها دادید و مذاکره کردید، کشور را تعطیل کردید و مذاکره کردید، علم و دانش ما را نابود کردید و مذاکره کردید، چه شد؟ این همه رهبر انقلاب توصیه به نگاه داخل می کند اما عده ای مصیبت برای ما تراشیدند و باز هم بی حرکت منتظر بیرون هستند.

امام جمعه قرچک با اشاره به کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در رأس امور است و صد در صد همین طور است انشاء الله که مجلس آینده ما مجلس ویژه ای خواهد شد.

وی بیان کرد: ما مشکلات فراوانی داریم، خیلی از مشکلات بخاطر ضعف مجلس بوده است، مجلس وظیفه اصلی اش نظارت است، اما همه با دولت و مسئولین پسر خاله بودند، مجلس محل کسب توشه آخرت است  و خدمت مخلصانه محل کسب منافع و معامله و مماشات نیست، دشمن را مجلس به طمع انداخت چرا که دشمن امنیت ما را هدف قرار داد و علناً از عوامل ناامنی و شرارت حمایت کرده است.

امام جمعه قرچک گفت: آمدن وزیر بهداشت و درمان و بازدید از بیمارستان بظاهر خوب است، اما اگر هدفش تجهیز بیمارستان باشد ممنونیم، منطقه ما یک میلیون جمعیت دارد، سه بیمارستان معمولی بدون تجهیزات و متخصصین کار آمد دستگاه های مورد نیاز مردم آزاد است، ام آر آی، سی تی اسکن، دستگاه‌های پیشرفته سی سی یو، پزشکان متخصص با تعرفه های دولتی، جراحی های قابل اطمینان است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث20

منبع: فارس

کلیدواژه: ایران دانشجویان مجلس شورای اسلامی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ گفت: این شجره طیبه از بدو انقلاب تاکنون در تمامی عرصه‌ها  در کنار مردم بوده و خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین غفوری در ادامه به پاسخ تنبیهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی دیگر نیرو‌های مسلح ایران اسلامی گفت: عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فروپاشید.
خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه‌ها خاطر نشان ساخت: ایران اسلامی  به ماجرا جویی‌ های رژیم صهیونیستی، پاسخی قاطع و کوبنده خواهد داد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند
  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • علم‌الهدی: ذلیل شدن استکبار در عملیات وعده صادق
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • عملیات وعده صادق، شکست دنیای استکبار بود
  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • ببینید| تاجگردون: هیچکس حاضر نیست لایحه عفاف و حجاب را گردن بگیرد /کسی از دولت نمی‌پرسد این چه لایحه‌ای بود!
  • مشارکت برای مقابله بر دشمن مشترک