Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه آینده نظام و کشور نیاز به جوانان داشته و این آینده با فرزند آوری محقق می شود،گفت: حل مشکلات معیشتی مردم باعث افزایش نرخ رشد جمعیت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان،اظهارکرد: مسئولیت یک امانت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه مسئولیت امانتی در نزد مسئولان می باشد، افزود: این امانت سنگین را هر کسی یارای عهده داری از آن نیست.

 

وی با اشاره به اینکه مجلس جای نخبگان است،تصریح کرد: این امانت باید در دست نخبگان قرار بگیرد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: امروز هر کسی که مدرک فوق لیسانس گرفته خودش را نخبه می بیند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه برخی ها با لشکرکشی برای داوطلبی مجلس به محل های ثبت نام می روند،خاطرنشان کرد: ولایتمداری این افراد از اینگونه اعمال مشخص می شود.

 

وی افزود: ما در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تاکید بر عدم این رفتارها کردیم و برخی ها توجه به آن نکردند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا به اهمیت فعالیت هیئت های نظارت و اجرایی انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: ممکن است این نهاد ها از طرف عده ‌ای برای تایید صلاحیت مورد فشار، شبهه افکنی و جو سازی قرار بگیرند، شورای نگهبان، هیئت‌های نظارت و اجرایی و نهادهای متولی به هیچ عنوان تحت فشار افکار قرار نگیرند و با تدبیر وارد شده و افراد را به طور کامل مورد بررسی قرار بدهند.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س)،خاطرنشان کرد: امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) پناهگاه تمام مسلمین به ویژه شیعیان هستند و زیارت این بزرگان همواره آرام دل مومنان است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا به ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره کرد و افزود: ۱۶ آذر روز دانشجو نماد استکبار ستیزی است.

 

وی با اشاره به اینکه جنس دانشجو به معنای واقعی استکبار ستیز، آگاه، بصیر و مطالبه‌گر است،خاطرنشان کرد: دانشجو همواره در خط مبارزه با استکبار بوده است.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با بیان اینکه دانشجو باید مطالبات انقلابی و اسلامی داشته باشد، تصریح کرد: دانشجو دغدغه مردم و نظام را دارد و در دانشگاه ها نیز باید حواس ها به تربیت و تعلیم دانشجویان باشد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا به ۱۹ آذر روز جهانی حقوق بشر اشاره کرد و افزود: امروز این روز تبدیل به حقوق بی بشر و بشر بی حقوق شده است.

 

وی اضافه کرد: امروز حقوق بشر را در کجای غرب می‌بینید؟ حقوق بشر آمریکایی یعنی هرکس مخالف سیاست های آنها باشد، بشر نیست.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه ملت ایران همیشه مقابل تحریم های زورگانه آمریکا ایستاده و می ایستد،اظهارکرد: آیا تحریم دارو و مایحتاج مردم حقوق بشر است و بارش بمب بر سر مردم بی ‌دفاع یمن حقوق بشر است؟

 

حجت الاسلام حافظ نیا ادامه داد: امروز تعریف حقوق بشر از نگاه غرب این موارد است و این روز را به روز جهانی بشر بی حقوق تعبیر می کنیم.

 

وی به اظهار نگرانی مقام معظم رهبری در رابطه با پیر شدن جمعیت کشور اشاره کرد و افزود: عده‌ای مانند نفوذی ها عمل کرده و تغییر برنامه‌ ها را القا و آمارهای غلط می‌دهند، عده‌ای مسئول با دستکاری آمارها و بالا نشان دادن نرخ رشد جمعیت سعی در رفع نگرانی مقام معظم رهبری دارند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه امروز متوجه می شویم که دغدغه رهبر معظم انقلاب حق است،اظهارکرد: عده ای می خواهند ما به یک کشور پیر تبدیل شویم و باید به این امر توجه بسیاری داشته باشیم.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه آینده نظام و کشور نیاز به جوانان داشته و این آینده با فرزند آوری محقق می شود،گفت: حل مشکلات معیشتی مردم باعث افزایش نرخ رشد جمعیت می شود.

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس شورای اسلامی سبک زندگی مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس حل مشکلات معیشتی نرخ رشد خطبه نماز جمعه بندر آستارا جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد گفت: نوروز امسال که با ماه رمضان نیز تقارن پیدا کرده بود و به دلیل احترام به ماه رمضان، ۵۰ درصد افت فروش داشتیم، چراکه معمولا در ماه رمضان پس از افطار کسی چلوکباب نمی‌خورد و معمولا مردم غذای فست‌فودی استفاده می‌کنند. پیش از ماه رمضان نیز تقریبا ۲۰ درصد کاهش فروش داشتیم.

حسن امیریان افزود: رستوران‌ها و آشپزخانه‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند. منتظر میزان افزایش حقوق کارگران و قیمت گوشت هستیم تا نرخ پیشنهادی خود را به انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده اعلام کنیم. پس از آن در صورت تایید، نرخ به سازمان صمت اعلام می‌شود و مجددا پس از تایید سازمان صمت نرخ‌های جدید به ما ابلاغ خواهد شد.

امیریان گفت: یک سال است که افزایش نرخ نداشته‌ایم، اما زمانی که گوشت ۳۰۰ هزار تومانی به کیلویی ۶۰۰ هزار تومان افزایش نرخ پیدا کرد، در بهمن ماه سال گذشته مابه‌التفاوت آن را در هر پرس غذا اعمال کردیم که تقریبا هر پرس غذا حدود ۱۰ هزار تومان افزایش نرخ پیدا کرد، اما برای افزایش نرخ باید میزان افزایش اجاره‌بها، افزایش حقوق کارگر و افزایش حامل‌های انرژی را محاسبه و برآورد کرد.

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • اهمیت مسئله جمعیت به درستی در جامعه تبیین شود
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • یک سال است که رستوران‌های مشهد افزایش نرخ نداشته‌اند
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • وقوع یک میلیون و ۹۰ هزار زایمان در کشور در سال گذشته/ زایمان طبیعی سبب کاهش مشکلات تنفسی جنین