Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@07:48:43 GMT

(تصاویر) ابراهیم رئیسی در سایت هسته‌ای UCF

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۳۴۱

(تصاویر) ابراهیم رئیسی در سایت هسته‌ای UCF

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: آنفلوآنزا بسته حمایتی دولت علی اصغر پیوندی لیلا واثقی ابراهیم رئیسی قوه قضاییه علی اکبر صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه در بدو ورود به فرودگاه بین المللی جناح شهر کراچی مورد استقبال سروزیر ایالت سِند، استاندار و همچنین حسن نوریان سرکنسول ایران در کراچی قرار گرفتند.

کراچی پرجمعیت‌ترین شهر پاکستان، دارای بنادر مهم و به عنوان قلب اقتصادی این کشور شناخته می‌شود. پس از استقلال پاکستان کراچی اولین پایتخت آن بود.

قرار است دکتر سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات کشورمان برای ادای احترام به "محمد علی جناح" بنیانگذار فقید پاکستان (معروف به قائداعظم) از آرامگاه این رهبر استقلال پاکستان بازدید نمایند.

براساس این گزارش، رئیس جمهوری اسلامی ایران در اولین سفر خارجی خود در سال جدید، بنابر دعوت نخست وزیر پاکستان صبح روز گذشته وارد اسلام‌آباد شد.

رئیسی در اسلام‌آباد روز پرکار و فشرده‌ای داشت. وزیر خارجه پاکستان با حضور در هتل محل اقامت رئیس جمهور، با وی دیدار و سپس آیت‌الله رئیسی راهی کاخ نخست وزیری شد جایی که محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان رسما از رئیس جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد. پس از آن دیدار‌های دوجانبه و سپس رایزنی میان هیات‌های بلندپایه به ریاست سران دو کشور برگزار شد.

مقامات ایران و پاکستان همچنین در حضور رئیسی و شهباز شریف ۸ تفاهمنامه همکاری نیز امضا کردند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی سپس به دیدار آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود رفت و طرفین طیف گسترده‌ای از موضوعات مهم دوجانبه، تحولات منطقه و بین المللی به ویژه جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه غزه و فلسطین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیدار روسای مجالس سنا و ملی پاکستان با رئیس جمهور و برگزاری نشست صمیمانه با نخبگان و اندیشمندان پاکستانی از دیگر برنامه‌های اولین روز از سفر دکتر رئیسی بود.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز اسلام‌آباد را به مقصد شهر لاهور به عنوان پایتخت فرهنگی پاکستان ترک کرد. وی در فرودگاه بین المللی علامه اقبال از سوی خانم مریم نواز سروزیر ایالت پنجاب مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و ادای احترام به این فیلسوف مسلمان و پارسی گوی، حضور در نشست نخبگان علمی و فرهنگی در دانشگاه "جی سی" و دیدار با سروزیر و استاندار ایالت پنجاب از برنامه‌های سیاسی-فرهنگی رئیسی در دومین روز از سفر به پاکستان بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ابراهیم رئیسی دکترا گرفت +عکس
  • اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس
  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • عکسی از پوشش یک زن دیپلمات در دیدار با ابراهیم رئیسی
  • رئیسی وارد لاهور شد
  • سفر رئیسی به پاکستان؛ پس از کراچی، لاهور هم تعطیل شد
  • دعا کردن ابراهیم رئیسی در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • عکس | کاشت نهال در پاکستان توسط رئیسی
  • (عکس) دعا کردن ابراهیم رئیسی در کاخ نخست وزیری پاکستان
  • عکسی از ابراهیم رئیسی درحال کاشتن نهال در پاکستان