Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@13:42:13 GMT

رئیس جمهور فردا برنامه‌ای برای ۱۶ آذر ندارد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۳۴۶

غلامرضا غفاری در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی وقایع اخیر به خبرگزاری ایسنا گفت: براساس آخرین آماری که تا دوشنبه گذشته به دست ما رسیده تعداد ۱۷ دانشجو در بازداشت بودند که خوشبختانه با پیگیری‌های ویژه وزیر علوم این آمار تا به امروز جمعه ۱۵ آذر کاهش پیدا کرده و بسیاری از دانشجویان روز گذشته آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در حال حاضر فقط چهار دانشجو از وقایع اخیر در بازداشت هستند که یکی از این دانشجویان از دانشگاه تهران، دو دانشجو از دانشگاه علم و صنعت و یک دانشجو از دانشگاه اسفراین است و وزیر علوم با جدیت پیگیر آزادی این چند دانشجو می‌باشد.

معاون فرهنگی وزارت علوم با تاکید بر این که رئیس جمهور فردا ۱۶ آذر (روز دانشجو) برنامه عمومی با دانشجویان ندارد گفت: تاکنون هیچ برنامه‌ای از سوی دفتر رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو اعلام نشده است و فردا رئیس جمهور هیچ جلسه عمومی با دانشجویان ندارد.

غفاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برنامه مناسبتی رئیس جمهور در روز دانشجو از یک هفته پیش اعلام می‌شد و امروز تاکنون این برنامه از سوی دفتر ایشان اعلام نشده است بنابراین به احتمال زیاد امسال برنامه‌ای به این مناسبت نخواهند داشت البته باید منتظر بود که آیا تغییری در برنامه ایشان ایجاد خواهد شد یا نه.

وی در پایان در خصوص برخی اخبار در مورد درخواست دفتر رئیس جمهور به منظور برگزاری برنامه ۱۶ آذر در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی از وزارت بهداشت گفت: این خبر صحت ندارد و هنوز برنامه‌ای از سوی دفتر ایشان به وزارت علوم یا بهداشت اعلام نشده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فردا به پاکستان و سریلانکا می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، رئیس جمهور در این سفر همچنین با "آصف‌علی زرداری" همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفتگو می‌کند.

آیت الله رئیسی پس از پایان سفر به پاکستان، صبح چهارشنبه به دعوت رسمی "رانیل ویکرمسینگه"  رئیس جمهور سریلانکا سفری یک روزه به این کشور جنوب شرق آسیا دارد و علاوه بر برگزاری استقبال رسمی و ملاقات خصوصی در کاخ ریاست جمهوری، همراه با رئیس جمهور سریلانکا در مراسم افتتاح و آغاز بهره‌برداری رسمی از "ابر پروژه چندمنظوره اومااویا" شامل ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، شرکت خواهد کرد.

این پروژه چند منظوره که تمام مراحل مشاوره، طراحی و ساخت آن توسط مهندسان ایرانی انجام شده، از بزرگترین پروژه‌های عمرانی سریلانکا به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که تامین مالی آن از سوی دولت این کشور انجام شده و بیش از ۴۰۰ مهندس ایرانی در احداث آن نقش داشته‌اند.

همچنین، آیت الله رئیسی پس از پایان سفر به پاکستان، صبح چهارشنبه به دعوت رسمی "رانیل ویکرمسینگه" رئیس جمهور سریلانکا سفری یک روزه به این کشور جنوب شرق آسیا دارد و علاوه بر برگزاری استقبال رسمی و ملاقات خصوصی در کاخ ریاست جمهوری، همراه با رئیس جمهور سریلانکا در مراسم افتتاح و آغاز بهره‌برداری رسمی از "ابر پروژه چندمنظوره اومااویا" شامل ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، شرکت خواهد کرد.

این پروژه چند منظوره که تمام مراحل مشاوره، طراحی و ساخت آن توسط مهندسان ایرانی انجام شده، از بزرگترین پروژه‌های عمرانی سریلانکا به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که تامین مالی آن از سوی دولت این کشور انجام شده و بیش از ۴۰۰ مهندس ایرانی در احداث آن نقش داشته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • رئیس جمهور فردا عازم پاکستان می‌شود
  • رییسی فردا به پاکستان می‌رود
  • رئیس‌جمهور فردا به پاکستان می‌رود
  • رئیس جمهور فردا به پاکستان و سریلانکا می‌رود