Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شاهین تهران با نتیجه شش بر ۳ به سود سرخپوشان خاتمه یافت. تاریخ انتشار: 15:50 - 15 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۳۷۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت که شب گذشته (پنجشنبه) در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن رفتند و توانستند تیم اصفهانی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند، امروز (جمعه) در دو گروه به بازی دوستانه و ریکاوری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شاهین تهران از ساعت ۱۱:۱۰ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

​این بازی تدارکاتی در نهایت با نتیجه ۶ بر ۳ به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احسان حسینی، آدام همتی، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، سعید حسین‌پور، فرشاد احمدزاده، امیر روستایی و مهدی عبدی وارد زمین شد.

بازیکنان اصلی دیدار برابر ذوب‌آهن، از ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه امروز تمرینات ریکاوری خود را انجام دادند. ضمن اینکه با صلاحدید کادر فنی، امید عالیشاه و سیامک نعمتی با بدنساز تیم اختصاصی تمرین کردند.

بیشتر بخوانید: جباری: هواداران به دنبال «این پرسپولیس» بودند انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس امید عالیشاه سیامک نعمتی علیرضا بیرانوند فرشاد احمدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتسال ایران در حالی به دیدار سوم برابر کویت رسیده بود که صعودش با رقم زدن دو پیروزی متوالی مقابل افغانستان و بحرین قطعی شده بود.
با این حال دریافت یک گل در افتتاحیه مقابل افغانستان و سپس 3 گل در مصاف با بحرین حسابی اهالی فوتسال و علاقمندان به این رشته را نگران کرده بود و تیم وحید شمسایی را به همین دلیل مورد انتقاد قرار می‌دادند.

ویدئو: 330709

در دیدار سوم اما تیم ملی با ارائه یک نمایش مقتدرانه و منسجم علاوه بر ثبت سومین پیروزی پیاپی و صعود مقتدرانه به مرحله حذفی موفق شد دروازه‌اش را هم بسته نگه دارد تا حالا امیدواری بیشتری نسبت به تیم وحید شمسایی در میان جامعه فوتسال ایجاد شده باشد.
شمسایی در دو بازی ابتدایی به باقر محمدی بازی داد، اما در مصاف سوم این فرصت به سعید مومنی داده شد و او در طول مسابقه بارها با کمک مدافعین تیم از گلزنی مهاجمین کویت که با تمام وجود حمله می‌کردند، جلوگیری کرد.

دیگر خبرها

  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • بازگشت سپاهان مقابل ملوان در دیداری هیجان انگیز/ قوی سپید کم آورد
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم