Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@10:15:47 GMT

3 قاتل فراری در کاشان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۴۵۰

3 قاتل فراری در کاشان دستگیر شدند

حوادث رکنا : قاتلان فراری یک مرد مسن در کاشان در کمتر از 48 ساعت توسط ماموران دستگیر شدند.

به گزارش رکنا ، سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی کاشان گفت: قاتلان فراری در کمتر از ۴۸ ساعت توسط ماموران نیروی انتظامی کاشان دستگیر شدند.

سرهنگ علی قربانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حادثه قتلی در روز نهم آذرماه در یکی از واحدهای صنفی کاشان توسط افرادی ناشناس رخ داد، اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی بعد از وصول خبر بلافاصله در محل وقوع جرم حضور یافتند و موضوع را به بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: با بررسی های انجام شده مشخص شد فرد مقتول ۶۵ ساله بوده که بر اثر ضربه وارده جسم سختی به سرش به قتل رسیده است.

سرپرست فرمانده نیروی انتظامی کاشان تصریح کرد: با تحقیقات انجام شده مشخص شد سه نفر در این حادثه مشارکت داشته اند که متهمان پس از انجام قتل، اموال مقتول را سرقت کرده و سپس متواری شده اند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران نیروی انتظامی کاشان در نهایت موفق شدند قاتلان را در مدت زمان کمتر از ۴۸ ساعت در یکی از شهرستان های هم جوار در مخفیگاهشان دستگیر کنند و تحویل مقامات قضایی دهند.

سرهنگ قربانی افزود: امنیت و آسایش همشهریان خط قرمز پلیس است و هر فرد و یا گروهی که بخواهد باعث ایجاد ناامنی شود پلیس با شدت با آنها برخورد می کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه حادثه جرم قتل جنایی سرقت کرده پلیس اخبار حوادث قاتل ماموران فراری سارق کاشان حوادث کاشان اخبار اصفهان فیلم دختر عکس مرد اهواز حادثه زن در خیابان تهران آزار و اذیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام اظهار کرد: هشتم آذرماه سال گذشته این فرد در یکی از مراکز خرید شهر ایلام، شهروند ایلامی را در پی بروز درگیری و اختلاف به قتل رسانده و متواری شده بود.

وی افزود: با رصدهای پلیسی، پیگیری های ویژه دادسرا، بازپرس مسئول پرونده و پلیس آگاهی استان، محل اختفای این قاتل فراری که قصد خروج از مرز را داشت، در شهرستان بوکان از توابع استان آذربایجان غربی ردگیری شد.

بخشنده یادآور شد: با دستور دادستان و بازپرس پرونده، شامگاه گذشته این قاتل فراری در یکی از غذاخوری های این شهر دستگیر شد.

دادستان ایلام تاکید کرد: خشونت و رفتارهای مجرمانه ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و در این خصوص کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت