Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی هوایی ارتش، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز دانشجو، خطاب به دانشجویان دانشگاه شهید ستاری گفت: دانشجویان نمایندگان خردورز و اندیشمند هر جامعه‌ای هستند که مسئولیت سنگین ایشان، تلاش برای حل مشکلات و مسائل با رویکرد علمی و تحقیقاتی است. تاریخ انتشار: 16:04 - 15 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۳۶۵

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در آستانه ۱۶ آذرماه، روز دانشجو به همراه دانشجویان دانشگاه شهید ستاری به کوهپیمایی در ارتفاعات کوهسار تهران پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این کوهپیمایی، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز دانشجو، خطاب به دانشجویان دانشگاه شهید ستاری گفت: دانشجویان نمایندگان خردورز و اندیشمند هر جامعه‌ای هستند که مسئولیت سنگین ایشان، تلاش برای حل مشکلات و مسائل با رویکرد علمی و تحقیقاتی است.

وی افزود: دانشجوی تراز نظام اسلامی، اما علاوه بر پیشگامی در عرصه علم و دانش، از معنویت و اخلاقمداری نیز غافل نیست و تحصیل و تهذیب را بصورت توامان مدنظر دارد که این دو بال، به یقین زمینه را برای اوج‌گیری و پرواز جویندگان علم فراهم خواهد کرد.

سرتیپ خلبان نصیرزاده، دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری را وامدار و میراث‌دار بزرگان این نیرو خواند و تاکید کرد: شما دانشجویان دانشگاه هوایی باید واقف باشید که میراث دار بزرگمردانی همچون شهیدان بابایی، ستاری، فکوری، دوران، یاسینی، خضرایی و... هستید که جز با تلاش حداکثری در راستای اعتلای جایگاه این نیرو، نخواهید توانست دِین خود را درقبال این ودیعه گرانسنگ ادا کنید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در کوران حوادث روزگار و در هجوم ناامیدی‌ها، وظیفه دانشجویان نیروی هوایی ارتش این است که با تبعیت از فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و با خوش‌بینی محض نسبت به آینده این مرز و بوم، زمینه اعتلای بیش از پیش نیروی خوشنام و الهی هوایی را فراهم آورند.

بیشتر بخوانید:

امیر نصیرزاده: تنها با مجاهدت علمی می‌توان از دسیسه شیطان بزرگ رهایی یافت

در این کوهپیمایی امیر سرتیپ دوم خلبان چیت فروش از پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ دوم خلبان میرسمیعی، امیر سرتیپ دوم خلبان حبیبی، سرهنگ رودباری و جمعی دیگر از اساتید و فرماندهان دانشگاه هوایی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روز دانشجو دانشگاه شهید ستاری امیر عزیز نصیرزاده 16 آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این مراسم با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج، توجه به حل همه جانبه این مشکلات را پایه اصلی فرهنگ‌سازی در راستای اجرای حجاب و دور نگه داشتن جوانان از ابتذال در جامعه و مبارزه با آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه هرچه مشکلات جوانان در امر ازدواج بیشتر می‌شود عرصه بر آنها تنگ‌تر شده و معضلاتی تحت عنوان بدحجابی و نابهنجاری‌ها در جامعه نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله جامعه را زیر سوال برده و ارزش‌های آن را مختل می‌کند.

وی افزود: پوشش دانشجویان در محیط‌های آموزشی و پژوهشی باید کامل و بر اساس شئونات اسلامی و دانشجویی باشد. با توجه به اینکه پوشش آراسته توام با وقار یکی از مهم‌ترین شئون شخصیت و لازمه احترام به دانش و آن مکان مقدسی است که افراد از نعمت کسب دانش بهره‌مند می‌شوند، انتظار می‌رود مطابق قانون کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع دانشگاه از پوشش ظاهری متناسب با محیط علمی برخوردار باشند.

همچنین در این میزگرد هر کدام از مسئولین تشکل‌ها به بیان دیدگاه خود نیز پرداختند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228234 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس