Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه دغاقله جمعه پس از باخت تیمش مقابل پالایش گاز ایلام با بیان اینکه تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود، افزود: با احترامی که برای دیگر تیم‌ها قائلم باید بگویم حق تیم ما بالای جدول است و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آویسا خوزستان درخصوص اضافه شدن ۲ بازیکن به تیمش گفت: خوشبختانه مجوز بازی یکی از ۲ بازیکن تیم ما صادر شد؛ حضور الهام انصاری در برد هفته گذشته ما بسیار موثر بود و به تنهایی سه گل تیم را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پالایش گاز ایلام تیم بسیار خوبی بود و بازیکنان دونده‌ای داشت، افزود: این بازیکنان با گردش توپ در میدان توانستند ۲ بار دروازه ما را باز کنند اما در کل ما مستحق باخت نبودیم و می‌توانستیم حداقل یک امتیاز کسب کنیم.

دغاقله عنوان کرد: ما توانستیم بازیکنان را از نظر روحی به صورتی آماده کنیم که امتیازات از دست رفته را فراموش کرده و از این پس به فکر کسب امتیاز از حریفان باشند؛ در بازی امروز به ویژه در نیمه نخست، بازی خوبی ارائه دادیم و اگر داور پنالتی ما را می‌گرفت شاید اکنون پیروز میدان بودیم.

سرمربی تیم آویسا خوزستان گفت: سطح کیفی لیگ امسال به مراتب بالاتر از سال گذشته است و بازیکنان تاثیرگذار در تیم‌ها پخش شده‌اند که این موضوع باعث پیشرفت فوتبال بانوان خواهد شد.  

وی با بیان اینکه تیم ما رفته رفته بهتر می شود، افزود: هفته گذشته با تیم پارس جنوبی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم ۶ گل به این تیم بزنیم؛ امیدوارم در بازی آینده نیز بتوانیم باخت امروز را جبران کنیم.

دغاقله ادامه داد: بی شک در نیم فصل رقابت‌ها به دنبال تقویت تیم هستیم و سعی می‌کنیم چند بازیکن خوب جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا گفت: از آنجا که تیم ما بسیار دیر بسته شده و بازیکنانمان اکثرا جوان و بی‌تجربه هستند، در هفته‌های ابتدایی نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و این موضوع باعث شد در رده‌های انتهایی جدول قرار بگیریم. 

وی افزود: امیدوارم مجوز دیگر بازیکن ما تا قبل از بازی هفته آینده توسط فدراسیون صادر شود و بتوانیم در ادامه با تمام قوا به مصاف حریفان برویم.

تیم آویسا خوزستان در مصاف با پالایش گاز ایلام در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد. نماینده استان در حال حاضر چهار امتیازی بوده و در مکان یازدهم جدول قرار دارد.

تیم آویسا خوزستان نخستین حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان را تجربه می‌کند و برای فرار از انتهای جدول باید از بازی‌های آینده خود امتیاز کسب کند.

برچسب‌ها فوتبال خوزستان اهواز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان اهواز ورزشی فوتبال خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد